سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : 110096

اولین قسمت ویدئوکست جشنواره وب و موبایل ایران منتشر می‌شود

قم نيوز : با گذشت دو سال از توقف جشنواره وب و موبایل ایران، فعالیت آن با انتشار اولین قسمت از ویدیوکست جشنواره وب و موبایل ایران، با هدف انتقال تجربه از سر گرفته می‌شود.
اولین قسمت ویدئوکست جشنواره وب و موبایل ایران منتشر می‌شود
اولین قسمت ویدئوکست جشنواره وب و موبایل ایران منتشر می‌شود
به گزارش قم نیوز، فعالیت جشنواره وب و موبایل ایران پس از دو سال وقفه و با تغییراتی از سر گرفته می‌شود.

در دور جدید فعالیت این جشنواره، از داوری و ثبت‌نام سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها خبری نیست و شیوه اجرای آن نیز دستخوش تغییراتی شده است.

تغییرات چشمگیر در جشنواره وب و موبایل ایران
شایان شلیله، یکی از بنیان‌گذاران این ج https://t.me/iwmf_irشنواره با تاکید بر اینکه امسال جشنواره وب و موبایل ایران شیوه متفاوتی را در نظر گفته، گفت: امسال از داوری و ثبت‌نام سایت و تندیس خبری نیست، چون باور داریم تمام افرادی که کسب و کار خودشان را امسال مدیریت می‌کنند برنده‌اند و ما جایگاهی برای انتخاب برترین‌ها نداریم چون باور داریم هرکسی در این بازار در حال کارآفرینی و فعالیت است، برنده و شایسته تقدیر است.

میلاد احرام‌پوش، دیگر بنیان‌گذار این جشنواره درباره‌ی نحوه‌ی برگزاری امسال جشنواره وب و موبایل ایران گفت: امسال قرار است که با رویکردی متفاوت، مهمترین هدف جشنواره که انتقال تجربه از نسلی به نسلی دیگر و کمک به توسعه فضای کسب و کارهای آنلاین است را پیش ببریم.
امسال تصمیم گرفتیم سری پادکست‌های ویدیویی با محتوای سبز در موضوعات مختلف مثل مدیریت محصول، مدیریت منابع انسانی، مدیریت بازاریابی و… داشته باشیم.

وی افزود: جشنواره وب و موبایل ایران ذاتا پویا است و به همین منظور با توجه به نیازهای فضای کسب و کارهای انلاین تغییر مسیر می‌دهد. امسال بیشتر از هر چیز به محتوای آموزشی و انتقال تجربه نیاز داریم. برای همین تمرکز جشنواره امسال به انتقال تجربه‌های تخصصی و حرفه‌ای برای نسل جدید است.

برگزاری پادکست جشنواره وب و موبایل ایران
به گفته بنیان‌گذاران جشنواره وب و موبایل ایران،‌مدل ویدئو کست جشنواره وب و موبایل هم مثل خود جشنواره ساده و خودمانی اجرا خواهد شد. در هر برنامه دو میزبان از جشنواره وب و موبایل ایران حضور دارند که به یک گپ و گفت با دو مهمان متخصص و با تجربه در حوزه هر قسمت، درباره مسیری که مهمانان طی کردند و انتقال تجربیاتشون میپردازند. این پادکست ها را شایان شلیله و میلاد احرامپوش بنیاگذاران جشنواره وب و موبایل ایران میزبانی می‌کنند. ضمنا برنامه در ۱۰ قسمت درباره موضوعات مختلف و با حضور ۲۰ مهمان پخش خواهد شد.

مدیر محصول دکترتو و اسنپ، مهمان قسمت اول ویدئوکست جشنواره وب و موبایل ایران
حسام اسعدی، مدیر محصول ارشد دکترتو و دانا ابراهیمی، مدیر محصول ارشد اسنپ دو نفر از آدم‌های موفق در زمینه مدیریت محصول که کمتر صحبت کردند یا شاید حتی اصلا اسم اون‌ها رو نشنیده باشید ولی تجربه‌های خوب و با ارزشی دارند و در حال حاضر در ۲ استارتاپ بزرگ ایران مشغول به کار هستند، به عنوان مهمانان اولین قسمت برنامه حضور خواهند داشت.

برنامه چهارشنبه ها در ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه از اینستاگرام جشنواره وب و موبایل ایران (به آدرس www.instagram.com/iwmf.ir) به صورت رایگان پخش خواهد شد. و در ادامه در دیگر کانال های رسمی جشنواره وب و موبایل ایران به صورت رایگان در اختیار همه قرار خواهد گرفت.
 
دبیرخانه جشنواره کانال های رسمی جشنواره وب و موبایل ایران که از طریق آن‌ها دسترسی به پادکست جشنواره ممکن است را به شرح زیر اعلام کرده است:

آپارات https://www.aparat.com/iwmf

یوتیوب: https://www.youtube.com/@iranwebandmobile

شنوتوhttps://shenoto.com/channel/podcast/iwmf

کست‌باکس: https://castbox.fm/channel/id5775530

تلگرام: https://t.me/iwmf_ir
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
https://qomnews.ir/vdceo78zpjh8z7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما