يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 94733

اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل مجازی برگزار می شود

قم نيوز : سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به دلیل شیوع بیماری کرونا در سال گذشته، به صورت مجازی برگزار شد و تمامی فرآیندهای آن نیزدر قالب غیرحضوری کلید خورد.
اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل مجازی برگزار می شود
اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل مجازی برگزار می شود
به گزارش قم نیوز جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود.

توسعه فضای کسب و کارهای آنلاین مهمترین هدف جشنواره وب و موبایل ایران بوده و یاری رساندن به استارتاپ های نوپا برای بیشتر شناخته شدن، جلب اعتماد عمومی استارتاپ های با تجربه و در نهایت معرفی و شناخت بیشتر مردم از ابزارهای جدید وب و موبایل در راستای کمک به زندگی بهتر، سالم و مدرن از دیگر رویکردهای این جشنواره است.

پس از پایان ثبت‌نام وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها و حضور بیش از ۲۴۰۰ وب‌سایت و اپلیکیشن در این دوره‌ از جشنواره، داوری در سه مرحله به صورت آنلاین آغاز و در نهایت نامزدهای هر گروه در سایت جشنواره اعلام شدند.

بنا بر تصمیم شورای سیاست‌گذاری جشنواره وب و موبایل ایران، اختتامیه این دوره در تاریخ جمعه ۱ اسفند ۹۹ از ساعت ۹ شب الی ۱۱ شب به مدت ۲ ساعت به صورت زنده برگزار می شود.

در این مراسم اختتامیه که به صورت آنلاین پخش خواهد شد، به اتفاقات و رویدادی مهمی که در سال ۹۹ رخ داده است، پرداخته خواهد شد. این مراسم با حضور مهمانان ویژه و شناخته شده‌ای از اکوسیستم استارتاپی ایران همراه خواهد بود.

بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره قرار است، پلتفرم‌هایی که بستر برپایی مراسم اختتامیه را به صورت زنده و رایگان فراهم می کنند تاچند روز آینده معرفی شوند.

شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند به صورت رایگان و بدون ثبت‌نام مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران را به صورت آنلاین مشاهده کنند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcfmed1.w6djmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما