سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 11010
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم خبر داد

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی ماه صفر

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم از اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در دو روز پایانی ماه صفر در قم خبر داد.
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی ماه صفر
به گزارش قم نیوز، فریدون ترکاشوند با اشاره به مناسبت‌های پایانی ماه صفر اظهار داشت: به دلیل در پیش بودن ایام شهادت امام حسن مجتبی(ع) و رحلت پیامبر اکرم(ص) و نیز شهادت امام هشتم شیعیان خیل عظیم مسافران به شهر مقدس قم را خواهیم داشت.

وی از آمادگی پلیس راهنمایی و رانندگی قم و نیز پلیس راهور استان برای هدایت مسافران و زائران خبر داد و افزود: به همین منظور جلسات مختلفی با استانداری و شهرداری برگزار و امکانات موجود را برای استقبال از مسافران بسیج کردیم.

بسیج امکانات پلیس راه استان برای هدایت زائران
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم اذعان کرد: برای آسایش زائران و مسافران پارکینگ‌ها پاکسازی و آماده ارائه خدمت به زائران است ضمن آنکه طرح ترافیکی نیز در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به آغاز طرح زمستانی پلیس راه قم از ۱۵ آذرماه بیان کرد: نیروهای پلیس راه استان قم با تجهیزات لازم در نقاط برفگیر استان مستقر هستند ضمن آنکه ماشین برفگیر و شن‌ریز در این نقاط تعبیه شده است.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روزهای ۲۸ و ۲۹ صفر
ترکاشوند با اذعان به وجود ترافیک در هسته مرکزی شهر گفت: برای برطرف شدن ترافیک در دو روز پایانی ماه صفر برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته تا خودروها از رودخانه و پارکینگ شرقی رودخانه برای تردد استفاده کنند و هسته مرکزی مانند خیابان ارم تنها برای آمد و شد دسته‌های عزاداری باشد.

وی از اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در روزهای جمعه و شنبه خبر داد و افزود: سه راه خیابان ارم تا چهار راه شهدا، چهار راه عماریاسر تا چهار راه شهدا، کوچه مخابرات در خیابان ۱۹ دی تا چهار راه بازار و میدان شهید مطهری تا چهار راه بازار شامل محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم با اشاره به درپیش بودن یخبندان در روزهای پایانی هفته گفت: کسانی که قصد مسافرت به شهرهای دیگر را دارند حتما وسایل ایمنی جاده از قبیل زنجیر چرخ، لاستیک عاج دار، خوراک گرم، پتو و لباس گرم و باک پر بنزین همراه داشته و با خودروی سالم از نظر فنی اقدام به سفر کنند تا در صورت گرفتار شدن در برف، مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccxxqs.2bqss8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما