پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : 11061
نکونام خبر داد:

اجرای طرح های عمرانی در راستای کاهش تصادفات در منطقه چهار قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه چهار قم از اجرای طرح های عمرانی در راستای کاهش تصادفات در منطقه چهار قم خبر داد.
اجرای طرح های عمرانی در راستای کاهش تصادفات در منطقه چهار قم
احمد نکونام گفت: درراستای شعار شهر ایمن و سالم برای همه و تأکیدات شهردار قم به مدیران زیر مجموعه خود برای تحقق عملی این مهم، جدولگذاری رفیوژ وسط خیابان صفاشهر برای کاهش چشمگیر تصادفات به مرحله اجرا درآمد.

وی گفت: با توجه به تصادفات مکرر و همیشگی خیابان صفاشهر و تأکیدات شهردار قم بر لزوم اجرای طرح زود بازده ترافیکی، به واحد ترافیک منطقه مأموریت داده شد تا با آسیب شناسی دلیل این امر، آنرا به معاونت حمل و نقل و ترافیک گزارش تا پس از وصول طرح مصوب، این معضل را مرتفع کنیم.

شهردار منطقه چهار قم بیان کرد: در این راستا واحد ترافیک منطقه دلیل اصلی تصادفات را شیب زیاد خیابان مذکور در حدفاصل بلوار شهید عماد مغنیه و بلوار امام سجاد(ع) و به تبع آن سرعت بالای خودروها، سبقت خودروها از یکدیگر به دلیل عریض بودن باند سواره رو و به تبع آن تصادف خودروها از روبرو عنوان کرد که معاونت حمل و نقل و ترافیک پس از وصول گزارش منطقه، طرح مورد نظر را که ایجاد رفیوژ میانی برای جداسازی مسیر تردد رفت و برگشت خودروها است را به این منطقه اعلام کرد لذا پس از وصول طرح از طریق واحد عمران منطقه با پیمانکار، قرارداد جدولگذاری منعقد شد.

وی با اشاره به اصلاح هندسی بلوار ولیعصر شهرک قدس افزود: پس از اقدام معاونت حمل و نقل و ترافیک در ارائه طرح، واحد عمرانی منطقه نسبت به اجرای آن در حداقل زمان ممکن، طرح را به اتمام رسانید.

نکونام تصریح کرد: این طرح در کمتر از یک ماه اجرا شد و ظرف روزهای آتی نیز واحد فضای سبز منطقه نسبت به تسطیح خاکریزی انجام شده اقدام و با کاشت درخت و درختچه های زینتی و سرسبز کردن آن ، طرح را تکمیل می کند.

شهردار منطقه چهار قم ادامه داد: ادامه اجرای اصلاح هندسی میادین دیگر شهرک قدس نیز با رعایت اولویتهای بعدی در دست اقدام است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcizuaz.t1azq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما