يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : 11122
عالی پور:

مردم نگران تامین کالاهای اساسی شب عید نباشند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت:با توجه به برنامه ربزیهای انجام شده در سطح کشور و استان در راستای ذخیره سازی مواد اولیه، مردم نگران تامین کالای اساسی شب عید نباشند.
مردم نگران تامین کالاهای اساسی شب عید نباشند
به گزارش قم نیوز، یونس عالی پور با اشاره به تامین کالاهای اساسی شب عید با برنامه ریزیهای انجام شده عنوان کرد: با تمهیدات صورت پذیرفته میوه، گوشت، مرغ و سایر کالاهای اساسی مردم تامین شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود:در راستای ذخیره سازی میوه، سیب و پرتقال درجه یک بالغ بر ۲ هزار تن از استان آذربایجان غربی و مازندران خریداری و ذخیره شده است.

وی با اشاره به ذخیره سازی هزار و ۱۰۰ تن گوشت مرغ ویژه شب نیز خاطرنشان کرد:ضمن ذخیره سازی و پیش بینی های لازم در جهت تامین کالاهای اساسی و ضروری، تلاش کرده ایم در جهت حمایت از تولیدکنندگان داخلی از محصولات تولید شده در کشور خریداری و ذخیره سازی گردد.

وی تصریح کرد:با توجه به تولید بالای مرغ در استان قم امکان عدم نیاز به مرغ های ذخیره شده در استان نیز وجود دارد که در این صورت مرغ های ذخیره شده به خارج از استان صادر می شود همچنین متناسب با نیاز روزانه استان به مرغ به میزان ۵۰ تا ۶۵۰ تن، این مقدار در اوج مصرف به ۱۲۰ تن در روز می رسد که می توان نیاز مردم و حتی زایران را با توجه به تولیدات داخل استان نیز تامین کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در پایان با بیان برنامه ریزیهای انجام شده در سطح کشور در جهت ذخیره سازی کالاهای اساسی به ویژه مرغ اذعان داشت:مردم نگران تامین مایحتاج و کالاهای اساسی مورد نیاز شان نباشند زیرا برای رفاه مردم نمایشگاههایی با عرضه مستقیم پوشاک و مواد غذایی در روزهای پایانی سال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgxq9q.ak9qx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما