يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 11128
حادثه در اتوبان قم - تهران

واژگونی خودرو دو کشته بر جای گذاشت

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از کشته شدن دو نفر در حادثه واژگونی خودرو در جاده قم - تهران خبر داد.
واژگونی خودرو دو کشته بر جای گذاشت
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری با اشاره به اقدامات آتش‌نشانی در خصوص امداد رسانی به حادثه دیدگان اظهار داشت: بر اثر واژگونی خودرو در جاده قم- تهران دو نفر کشته و دو نفر مجروح شدند که مجروحان این حادثه با عملیات عوامل آتش‌نشانی ایستگاه منطقه دو به داخل شهر انتقال داده شدند.

وی ادامه داد: اطفای حریق منزل، حریق سواری وانت و یک اطاقک و همچنین عملیات ایمن سازی باز کردن درب خودرو و قطع آژیر از جمله اقدامات سازمان آتش‌‌نشانی قم در روز گذشته بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از وقوع سه مورد حریق منزل در روز جمعه خبر داد و گفت: وقوع گازگرفتگی در یکی از این موارد منجر به فوت یک نفر شد.

وی افزود: اطفای دو حریق خودرو و یک چادر مسافرتی، رهایی دو مورد محبوس شده در منزل و کودک داخل خودرو، ایمن‌سازی مربوط به قطع آژیر و رهایی گربه از داخل آسانسور از دیگر اقدامات این سازمان بوده است.

وی با اشاره به سقوط بالابر در یکی از تالارهای شهر قم و مصدوم شدن یک کارگر در این حادثه ابراز کرد: اطفای حریق منزل، یک خودرو و یک باب مغازه و همچنین انجام چهار عملیات ایمن‌سازی از دیگر فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی بوده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcc4sqs.2bqsi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما