يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب : 11145

گاز منو اکسید کربن در قم قربانی گرفت

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌‌های پزشکی قم از کشته شدن یک نفر و مسمومیت پنج نفر دیگر بر اثر گازگرفتگی خبر داد.
گاز منو اکسید کربن در قم قربانی گرفت
مهدی فراهانی گفت: طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵مبنی بر وقوع یک فقره گازگرفتگی به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی استفاده از وسایل گرمایشی در یک خانه مسکونی واقع در روستای گیو، سریعا پرسنل این مرکز به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه یک نفر بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده است و ۵ نفر دیگر نیز در حال بیهوشی بسر می برند که پس از انجام قدامات اولیه درمانی مسمومین سریعا جهت تکمیل مراحل درمانی به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

به گفته معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌‌های پزشکی قم و با توجه به گزارش ستاد هدایت درمان حال ۲ تن از مسمومین رضایت بخش نمی باشد.

وی همچنین گفت: تماسی مبنی بر سوختگی آقایی حدوداً ۳۰ ساله در خیابان آیت الله کاشانی که بر اثر عدم رعایت نکات ایمنی منجر به انفجار و آتش سوزی رخ داده بود، به اورژانس قم شده بود و با توجه به شدت آسیب و سوختگی بالای فرد مذکور قبل از رسیدن اورژانس بربالین وی، مجروح جان باخت.

فراهانی افزود: همچنین مرکز اورژانس استان قم طی ایام سوگواری و تعطیلات ماه صفر، ۴۸۳ ماموریت شهری و جاده ای نیز داشته است، از این تعداد ماموریت انجام شده ۱۵۲ مورد مربوط به حوادث ترافیکی بوده که در مجموع ۱۶۷ نفر در این حوادث آسیب دیدند و ۲ نفر نیز جان خود را در محل حادثه از دست دادند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbs8b8.rhb8apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما