سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب : 11380
در یک هفته گذشته رخ داد

مسمومیت 12 نفر با گاز مونوکسیدکربن در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در یک هفته گذشته 12 نفر را راهی بیمارستان کرد.
مسمومیت 12 نفر با گاز مونوکسیدکربن در قم
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با تبیین حوادث یک هفته گذشته اظهار کرد: با وجود تذکرهای فراوان مبنی بر استفاده صحیح از وسایل گرمایشی در فصل سرما، شاهد چندین مورد گازگرفتگی بودیم.

وی ادامه داد: در طول این مدت یک مورد گازگرفتگی در خیابان امام خمینی (ره) گزارش شد که امدادرسانان اورژانس ۱۱۵ خود را به محل حادثه رساندند و شخص مسموم شده را برای درمان به مرکز درمانی انتقال دادند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به حادثه مشابه دیگری اشاره و ابراز کرد: پنج تن دیگر نیز در بخش خلجستان بر اثر حادثه گازگرفتگی مسوم شدند که وضعیت یکی از آنان وخیم گزارش شد که با یاری امدادرسانان اورژانس ۱۱۵ برای درمان به مراکز درمانی سطح شهر انتقال یافتند.
وی اضافه کرد: در شهرک شهدا نیز سه نفر با گاز co مسموم شدند که با حضور به موقع اورژانس ۱۱۵ و دریافت خدمات درمانی اولیه به مراکر درمانی منتقل شدند.

فراهانی همچنین از مسموم شدن دو مرد ۳۵ و ۵۵ ساله با گاز مونوکسید کربن خبر داد و گفت: حادثه‌دیدگان با همراهی اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی در ادامه از مسمومیت یک مرد ۳۵ ساله در بوستان علوی خبر داد و گفت: این فرد حادثه‌دیده پس از دریافت خدمات درمانی اولیه با همراهی اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شد.

تصادف یک شتر با خودروی سواری
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای اشاره و ابراز کرد: واژگونی جرثقیل، واژگونی پراید، تصادف شتر و خودروی سواری، تصادف عابر پیاده و سواری، تصادف پراید و تریلی و... از جمله حوادث گزارش شده به اورژانس بود.

وی افزود: یک دستگاه جرثقیل در جاده قدیم قم _ تهران واژگون شد که براثر این حادثه آقایی ۲۷ ساله و خانمی ۶۵ ساله به شدت صدمه دیدند که با دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

فراهانی به واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در میدان معصومیه اشاره و اذعان کرد: در این حادثه پنج تن مجروح شدند که با همراهی امدادرسانان اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی همچنین از تصادف یک دستگاه خودروی سواری با یک شتر خبر داد و بیان کرد: این حادثه که در کیلومتر ۶۰ جاده گرمسار رخ داد سه مجروح برجای گذاشت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به تصادف یک دستگاه خودروی پژو با موتورسیکلت تصریح کرد: این حادثه سه مجروح برجای گذاشت.

وی همچنین از تصادف دو دستگاه موتورسیکلت در بلوار معصومیه خبر داد و گفت: در این حادثه پنج تن به شدت مجروح شدند که برای درمان توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شدند.

فراهانی همچنین از تصادف یک دستگاه خودروی پراید و تریلی در کیلومتر ۲۵ جاده قدیم قم – تهران با سه مجروح خبر داد و گفت: مجروحین این حادثه به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی در ادامه از واژگونی یک دستگاه پژو در مسیر کوه خضر - جمکران خبر داد و اضافه کرد: این حادثه منجر به فوت در دم مردی ۲۴ ساله شد.

سقوط کودک دوساله از پشت بام یک منزل
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خاطرنشان کرد: کودکی دو ساله از پشت بام یک منزل در ۲۰ متری باهنر سقوط کرد که بر اثر این حادثه کودک با حالت نیمه هوشیار به مرکز درمانی منتقل شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccx1qs.2bqs48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما