دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : 11170
از آغاز فصل زمستان تاکنون رخ داده است

38 حادثه گازگرفتگی در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: از آغاز فصل زمستان 38 مورد گازگرفتگی در استان قم رخ داده که سه مورد از آن‌ها منجر به فوت شده است.
38 حادثه گازگرفتگی در قم
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با اشاره به حوادث شاخص رخ داده در دو روز گذشته گفت: صبح امروز پنج نفر از اعضای یک خانواده‌ بر اثر گازگرفتگی دچار کاهش سطح هوشیاری شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

وی ادامه داد: اعضای این خانواده توسط مأموران اورژانس به یکی از مراکز درمانی انتقال داده شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از واژگونی یک دستگاه خودرو در جاده قم- تهران در بامداد روز گذشته خبر داد و افزود: در این حادثه دو نفر از سرنشینان کشته و دو نفر مصدوم شدند که مجروحان برای درمان و رسیدگی به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

فراهانی گفت: در روز گذشته حادثه در شهرک شکوهیه قم منجر به قطع دست یکی از کارگران در حین کار با دستگاه پرس شد که مجروح این حادثه با حضور مأموران اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شد.

وی در خصوص دیگر حوادث رخ داده در دو روز گذشته اضافه کرد: در بخش خلجستان برخورد موتور با کامیون منجر به مجروح شدن دو نفر شد که مصدومین این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به مرکز درمانی شهید نکویی منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: در روز گذشته بر اثر برخورد موتورسیکلت پنج نفر مجروح شدند که حادثه‌دیدگان توسط امدادرسانان اورژانس ۱۱۵ به یکی از مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjyvev.uqevazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما