يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب : 11149
مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم:

تمام کارگران ساختمانی در قم بیمه می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم از بیمه شدن تمام کارگران ساختمانی معرفی شده از سوی صنوف تا پایان سال خبر داد.
تمام کارگران ساختمانی در قم بیمه می‌شوند
به گزارش قم نیوز، سید مجتبی موسوی امروز در جلسه هم اندیشی بررسی مسائل و مشکلات جامعه کارگری استان قم در خصوص نگاه سازمان تأمین اجتماعی به کارگران فعال در عرصه مشاغل سخت و زیان آور تاکید کرد: سازمان تأمین اجتماعی به کارگران شاغل در بخش مشاغل سخت و زیان آور نگاه حمایتی داشته و تلاش می‌کند که پیگیری‌های لازم را داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی تعاملی مطلوب با جامعه کارگری دارد، گفت: مسائل مربوط به کارگران فعال در مشاغل سخت و زیان‌آور را در دستور کار قرار داده و به صورت ویژه مورد بررسی قرار می‌دهد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم با اعلام خبر بیمه شدن تمام کارگران ساختمانی در قم تصریح کرد: هماهنگی لازم انجام شده است تا پایان سال کارگران ساختمانی که از سوی صنوف مختلف معرفی شوند زیر پوشش بیمه قرار بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به راه اندازی مرکز حسابرسی مستقل در استان قم اشاره کرد و یادآور شد: در این مرکز کارشناسان مستقر نسبت به بررسی مسائل مربوط به حوزه تأمین اجتماعی اقدام کرده و امیدواریم که کارفرمایان نیز همکاری لازم را با ما در این ارتباط داشته باشند.

همچنین در این جلسه مدیرکل تعاون، کار و رفاه کارگری استان قم به تبیین برخی از مشکلات جامعه کارگری پرداخت و خواستار تعامل هرچه بیشتر تأمین اجتماعی شد.

نمایندگان تشکل‌های کارگری استان قم نیز در این جلسه به تبیین مسائل پیش روی کارگران در سطح استانی و کشور پرداخته و به بحث و تبادل نظر در این زمینه پرداختند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcf1ydy.w6dyjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما