پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : 11263
پیریایی خبر داد:

تزریق 320 میلیارد تومان اعتبار به پروژه انتقال آب به قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از تزریق 320 میلیارد تومان اعتبار به پروژه انتقال آب به قم خبر داد.
تزریق 320 میلیارد تومان اعتبار به پروژه انتقال آب به قم
به گزارش قم نیوز، کرم رضا پیریایی در جلسه شورای برنامه ریزی استان با ابراز رضایت از روند اجرای طرح های مهر ماندگار استان، اظهار کرد: پیگیری‌ها و بازدیدهای دستیار ویژه رئیس جمهور نقش بسیار موثری در سرعت دادن به روند پروژه‌های مهر ماندگار استان و تامین اعتبارات مورد نیاز آن ها داشته و جای قدردانی دارد.

وی با بیان این که در شرایط فعلی اعتبارات، منابع تخصیص یافته از محل سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری و مهر ماندگار، عمران و آبادانی استان را رونق داده است، افزود: پروژه های این دو بخش با سرعت و پیشرفت مناسبی در حال اجرا می باشند.

استاندار قم با اشاره به آغاز عملیات فروش ۶۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت مربوط به تامین منابع مالی پروژه آبرسانی قم از اول بهمن ماه جاری، از تزریق ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه مهم استان خبر داد و گفت: با تامین و تزریق این منابع، مشکلات مالی پروژه حل شده و انتظار داریم تا عملیات اجرایی پروژه هرچه سریع تر پیگیری و کار در زمان مقرر به اتمام برسد.

پیریایی همچنین با اشاره به اختصاص ۳۷ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های تامین آب شرب استان از محل مواد ۱۰ و ۱۲ قانون تنظیم و مدیریت بحران، تصریح کرد: این اعتبارت از سوی معاونت نظارت و راهبردی ریاست جمهوری به صورت برش دستگاهی به استان ابلاغ شده بود که در این جلسه مصوب شد تا تعداد ۸ پروژه در زمینه های تامین آب شرب و با عاملیت شرکت های آبفا، آبفار و آب منطقه ای استان اجرا شود.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای طرح های مصوب بخش تامین آب، گفت: امیدواریم این طرح ها، مشکلات مربوط به آب شرب مناطق شهری و روستایی استان به ویژه در ایام فصل گرما را مرتفع نماید.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود مسکن و اشتغال را از اولویت های مهم استان برشمرد و افزود: دستگاه های اجرایی استان باید به جد در صدد تحقق اهداف و برنامه های استان در این دو بخش باشند.

رئیس شورای برنامه ریزی استان همچنین با اشاره به لزوم حمایت جدی از تولیدات استان به ویژه در بخش فناوری اطلاعات، افزود: کلیه دستگاه های اجرایی استان در راستای حمایت و تقویت بیشتر از تولید و سرمایه های استان، حتی المقدور و با رعایت قوانین معاملات و مناقصات، محصولات و خدمات فنی مورد نیاز خود را از شرکت های عضو نظام صنفی رایانه ای استان خرید نمایند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcc1iqs.2bqse8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما