جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : 11281
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قم خبر داد

ارائه تسهیلات اشتغال به 2 هزار روستایی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: ثبت نام وام اشتغال از طریق سامانه کمیته امداد امام خمینی تا پایان دی ماه ادامه دارد و تسهیلات شغلی از این طریق برای دو هزار متقاضی روستایی فراهم می‌شود.
ارائه تسهیلات اشتغال به 2 هزار روستایی در قم
به گزارش قم نیوز، عبدالله جلالی گفت: بنا به مصوبه شورای عالی اشتغال، مسئولیت اشتغال ساکنین روستا و شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر به کمیته امداد امام خمینی واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح برای نخستین بار در کشور اجرا می‌شود گفت: افراد جویای کار اعم از مددجوی کمیته امداد و غیر مددجو چنانچه متقاضی استفاده از تسهیلات طرح‌های توسعه اشتغال روستایی هستند می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم خاطرنشان کرد: تسهیلات مربوط به مشاغل خانگی تا سقف پنج میلیون تومان و خوداشتغالی تا سقف ۱۵ میلیون تومان به صورت قرض الحسنه در نظر گرفته شده است.

جلالی با اشاره به ارائه تسهیلات اشتغال برای ۲ هزار روستایی استان قم اضافه کرد: وام اشتغال به افرادی تعلق می‌گیرد که ساکن روستا بوده و شغل و بیمه نداشته باشند.

وی عدم استفاده از وام‌های اشتغال در دوره‌های گذشته را از شرایط ثبت نام عنوان کرد و گفت: افراد متقاضی ثبت نام وام اشتغال باید دارای مهارت و توانایی‌های لازم در راستای شغل مورد نظر بوده و فعالیت‌ آن‌ها در محدوده روستا باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم اظهار کرد: متقاضیان برای استفاده از این تسهیلات فقط دو روز دیگر می‌توانند در سامانه الکترونیک کمیته امداد به نشانی www.ies.emdad.ir ثبت نام کنند که با اولویت‌های در نظر گرفته شده، تسهیلات در اختیار واجدین شرایط قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccsiqs.2bqs48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما