شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : 11312
شهردار قم در همایش مدیریت سرمایه‌گذاری:

منشور سرمایه گذاری در قم توزیع و اجرا می شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: منشور سرمایه گذاری تدوین شده و در آینده ای نزدیک اجرایی می شود.
منشور سرمایه گذاری در قم توزیع و اجرا می شود
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در دومین همایش مدیریت سرمایه گذاری و فرصت ها که در مجتمع وتوس برگزار شد عدم انسجام و نبود یک منشور سرمایه گذاری را از جمله عقب ماندگی های قم دانست و اظهار داشت بعد از سفر مقام معظم رهبری به قم و تاکیدات ایشان در خصوص ضرورت تحول در قم اقدامات خوبی از سوی قوای سه گانه و مسئولین صورت گرفت. وی تصریح کرد با همدلی نهاد ها و سرمایه گزاران و صاحب نظران باید این انسجام را در قم فراهم کنیم و قم را به آنچه که شایسته اش است به نقطه مطلوب برسانیم و آن را به عنوان یک مدیریت شهری نمونه آن هم با مشارکت خود مردم به سایر استانها معرفی کنیم.

شهردار قم با اشاره به اینکه هیچ نهادی نمی تواند خود به تنهایی در فعالیت ها موفق باشد افزود : استفاده از ظرفیت های بخش های خصوصی و همچنین ضرورت اجرای مشارکت های همگانی می تواند در پیشبرد اهداف جامعه موثر باشد.

وی با بیان اینکه منشوری تهیه می شود و به دست مسئولین برسد تا زمینه های سرمایه گزاری تسهیل شود بیان داشت: الحمد الله با عملیاتی که گذاشته شده است این منشور در حال تدوین است و در آینده ای نزدیک اجرایی و در اختیار سرمایه گزاران قرار می گیرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchixnz.23nzzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما