پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب : 12333
شهردار قم عنوان کرد

فرش قرمز شهرداری قم برای سرمایه‌گذاران

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: به منظور حمایت از سرمایه‌دارانی که قصد سرمایه‌گذاری در شهر قم را دارند، فرش قرمز پهن خواهیم کرد.
فرش قرمز شهرداری قم برای سرمایه‌گذاران
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری امروز در آیین کلنگ‌زنی مجتمع بین‌المللی تجاری، اداری و هتل پنج ستاره نگین با اشاره به اینکه شهر قم خاستگاه انقلاب اسلامی است گفت: تمام امکانات لازم را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار خواهیم داد تا بتوانند طرح‌های موردنظر خود را اجرا کنند.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری با مشارکت شورای اسلامی شهر قم طرح‌های متنوعی را برای سرمایه‌گذاری براساس نیاز شهروندان و زائران تعریف کرده است.

شهردار قم خاطرنشان کرد: امروز نیز این نوید را به تمام سرمایه‌گذاران در شهر قم می‌دهیم که مدیریت شهری این انعطاف را دارد که براساس تعریف و خواسته سرمایه‌گذار، پروژه تعریف کرده و با مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران در راستای عمران و آبادانی شهر کریمه اهل بیت (س) گام برداریم.

دلبری تصریح کرد:‌ یکی از خدمات و محصولات سرمایه‌گذاری، مشارکت در ساخت پروژه‌های شهری است که نیازمند همراهی مدیریت شهری و سرمایه‌گذار است.

وی در پایان عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهری از تمام سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند در شهر قم سرمایه‌گذاری کنند با پهن کردن فرش قرمز استقبال خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbffb8.rhb5fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما