يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : 11342

شش نشریه به جمع نشریات استان قم پیوست

قم نيوز : قم نیوز: معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: شش نشریه در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اطلاع رسانی نیز به خانواده نشریات استان قم پیوستند.
شش نشریه به جمع نشریات استان قم پیوست
به گزارش قم نیوز، محمد خامه یار گفت: نشریه اندیشه پاک به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی سیدمهدی محدث قمی زاده موفق به اخذ مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات شد.

وی ادامه داد: این نشریه به صورت دو هفته نامه با روش خبری، تحلیلی، آموزشی، پژوهشی و اطلاع رسانی در زمینه مسائل اجتماعی و فرهنگی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی با گستره توزیعی محلی منتشر می شود.

وی بیان داشت: نشریه یم  نیز به صاحب امتیازی و مدیرمسوولی حامد حجتی رزگی به صورت ماهنامه و با روش تحلیلی در زمینه مسائل اجتماعی و فرهنگی با گستره محلی بصورت مجله ای چاپ خواهد شد.

خامه یار نشریه رسائل را از دیگر نشریاتی اعلام کرد که به صاحب امتیازی موسسه خبرگزاری رسا و مدیر مسوولی محمدمهدی محققی موفق به اخذ مجوز شده است.

وی تصریح کرد: این نشریه به صورت دو هفته نامه در حوزه های سیاسی و فرهنگی و با روش خبری، تحلیلی و اطلاع رسانی به زبان فارسی و در قطع روزنامه ای منتشر می شود.

وی یادآور شد: مدیر بوستان کتاب قم موفق به اخذ مجوز انتشار نشریه ˈپیام بوستانˈ به مدیرمسوولی سیدمحمدکاظم شمس شد.

خامه یار اضافه کرد: این نشریه به صورت دو ماهنامه به صورت آموزشی، اطلاع رسانی و تحلیلی با رویکرد مسایل اجتماعی و فرهنگی به صورت مجله ای و با گستره توزیعی محلی چاپ خواهد شد.

وی ادامه داد: سالنامه اندیشه ریاضی نیز توسط انجمن علمی و آموزشی معلمان ریاضی استان قم موفق به اخذ مجوز به مدیر مسوولی مجید ستاره شد.

وی نشریه ذکر شده را آموزشی، پژوهشی و اطلاع رسانی عنوان کرد.

خامه یار اضافه کرد: همچنین موسسه فرهنگی و هنری مدرسه اسلامی هنر موفق به اخذ مجوز برای فصلنامه الهیات هنر از هیات نظارت بر مطبوعات با مدیرمسوولی ابوالحسن نواب شد.

وی بیان داشت: این فصلنامه با روش آموزشی، پژوهشی و تحلیلی در زمینه علوم انسانی(فلسفه) به زبان فارسی، بصورت مجله ای و با گستره توزیع سراسری منتشر خواهد شد.

وی تاکید کرد: هم اکنون تعداد نشریه های استان قم به ۱۷۱ عنوان رسیده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcauen6.49n6y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما