سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : 11396
رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) خبر داد

ترجمه کتاب‌های مرتبط با اندیشه امام به 22 زبان

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) از ترجمه کتاب‌های مرتبط با امام خمینی(ره) به 22 زبان زنده دنیا خبر داد.
ترجمه کتاب‌های مرتبط با اندیشه امام به 22 زبان
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام حبیب‌الله موسوی با اشاره به فعالیت‌های مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اظهار کرد: تاکنون این مؤسسه صدها کتاب درباره اندیشه‌های امام خمینی(ره) چاپ کرده و موفق به برگزاری چندین دوره‌ آموزشی، تخصصی و عمومی شده است.

وی خاطرنشان کرد: مؤسسه در مجموع فعالیت‌های علمی در قالب دو تا چهار نشست علمی به صورت سالانه درباره افکار، پیام و اندیشه‌های امام با حضور اندیشمندان حوزوی، دانشگاهی، علما، مراجع و بزرگان حوزه برگزار کرده است.

رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) عنوان داشت: اکنون مربیان و استادانی در مؤسسه مشغول فعالیت هستند که در صورت درخواست مراکز آموزشی، نهادها و دانشگاه‌ها نسبت به معرفی و اعزام آنها اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به پذیرش دانشجو در رشته اندیشه‌های فکری امام خمینی(ره) گفت: مؤسسه دارای استادان فراوانی است که می‌توانند در زمینه تدریس با دانشگاه‌ها همکاری می‌کنند.

موسوی به دانشنامه امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: این دانشنامه جامع و فراگیر بوده و اکنون با حدود هزار مقاله در حال آماده‌سازی است.

وی یادآور شد: چاپ شرح و کتاب‌های مرتبط با تحریر الوسیله در قالب کتاب و سی دی از دیگر فعالیت‌های مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) است.

رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) با بیان اینکه امام خمینی(ره) شاگردان بسیار ارزشمندی تربیت کردند گفت: چاپ و انتشار درس‌های امام خمینی(ره) از زبان شاگردانش در قالب مجموعه ۴۰ جلدی از دیگر فعالیت‌های مؤسسه بوده که از سال ۹۲ در دستور کار قرار می‌گیرد و ظرف سه سال این مجموعه منتشر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کتاب‌های فراوانی در زمینه عرفان امام خمینی(ره) منتشر شده و از مجموعه ۷۰۰ تا ۸۰۰ پایان‌نامه تعداد فراوانی از آنها به این موضوع اختصاص دارند.

موسوی به فعالیت‌های بین‌المللی مؤسسه اشاره کرد و افزود: معاونت بین‌الملل مؤسسه کتاب‌هایی را به بیش از ۲۲ زبان زنده دنیا منتشر کرده و سالانه ۵۰ کتابخانه مشخص از دنیا را شناسایی کرده و برای آنها کتاب ارسال می‌کند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjmtev.uqevhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما