چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : 11416

معرفي شهرك صنعتي تخصصي ICT قم در نمايشگاه فن آوري اطلاعات

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی استان قم از معرفی اطلاعات شهرک صنعتی تخصصی ICT قم در چهاردهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم خبر داد.
معرفي شهرك صنعتي تخصصي ICT قم در نمايشگاه فن آوري اطلاعات
به گزارش قم نیوز، مصطفی آمره در این رابطه اظهار داشت: شرکت شهرکهای صنعتی قم این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای معرفی شهرک صنعتی تخصصی ICT می داند و با هدف تبیین ویژگی ها و نقاط مثبت و توانمندیهای این شهرک اقدام به راه اندازی یک غرفه در نمایشگاه کرد.

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه و در کنارهم قرارگرفتن فعالان صنعت ICT استان فرصت مناسبی برای همفکری، تعامل و انتقال مفاهیم، نیازها و فضاهای همکاری با یکدیگر است تا روند رو به رشد صنعت ICT قم ادامه پیدا کنند.

سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی قم خاطر نشان کرد: با توجه به رشد و جایگاه صنعت ICT در بین مراکز آموزشی، تحقیقاتی، حوزوی و دانش بنیان قم نمایشگاه فن آوری استان از سطح تخصصی بالایی برخوردار است و شرکت کنندگان در این نمایشگاه و همچنین فعالان صنعتی ICT استان از معرفی شهرک صنعتی تخصصی ICT استقبال کردند.

آمره ادامه داد: شهرک صنعتی تخصصی فن آوری اطلاعات قم ICT در کیلومتر هفت اتوبان قم ، تهران در حال آماده سازی می باشد که در زمان مناسب با توجه به طراحی متفاوت نسبت به سایر شهرکهای صنعتی کشور و ساختار صنتی ICT در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات از سوم بهمن آغاز شده و تا ششم بهمن ماه پذیرای عموم مردم است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcce0qs.2bqss8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما