يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : 11489
استاندار قم:

در راستاي ارائه خدمات به شهروندان موانع موجود را برطرف مي كنيم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم صبح امروز در بازدید از مناطق کمتر برخوردار 2 و 6 اظهار داشت: در راستاي ارائه خدمات به شهروندان موانع موجود را برطرف مي كنيم.
در راستاي ارائه خدمات به شهروندان موانع موجود را برطرف مي كنيم
به گزارش قم نیزو، استاندار قم در بازديد از پروژه هاي عمران شهري مناطق2 و 6 شهرداري قم با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به مردم این مناطق گفت: در راستاي خدمت رساني به شهروندان موانع موجود را برطرف مي نماييم.

پیریایی که صبح امروز به همراه شهردار كلانشهر قم و جمعي از مديران استان به بازدید یک روزه‌ای از مناطق دو و شش شهر قم رفته بود، ضمن دیدار با اهالی، از نزدیک مسائل و مشکلات این مناطق را بررسی كرد و از برخی پروژه‌های عمرانی و در دست اقدام شهرداری کلان‎شهر قم نيز بازدید کرد.

استاندار در ابتداي اين بازديد، به همراه شهردار و مديران استاني قم در آستان حضرت امامزاده ابراهيم(ع) حضور يافته و ضمن زيارت اين امامزاده و قرائت فاتحه براي شهداي مدفون در جوار حضرت امامزاده ابراهيم و امامزاده محمد، ياد و خاطره شهدا را در آستانه دهه فجر و سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران گرامي داشتند.

پيريايي ضمن لزوم توجه بيشتر بر خدمات‌رسانی به شهروندان و زائرین بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت (س) از پروژه هاي عمراني مناطق2 و 6 بازدید کرد و خواستار تلاش و جدیت بیشتر  مجریان این پروژه‌ها در جهت تسریع در روند اجرا و تکمیل اين پروژه ها  شد. وی اذعان کرد: الحمدلله شهردار و شورای اسلامي شهر و شهرداران مناطق  و مسولان مناطق 2و6کارهایی را صورت داده اند  که این کارها عین محرومیت زدایی است.

 رییس شورای اداری استان قم تصريح كرد: از عناوینی کاری که به شهردار ومسئولین مناطق 2و6می توانیم بدهیم عنوان محرومیت زدایی وارتقای سطح زندگی در این مناطق  می باشد. پيريايي ضمن قدرداني و تشكر از عملكرد شهرداري قم در خصوص محرومیت زدایی در مناطق كمتر برخوردار دو و شش اظهار داشت: صحبت وفاق وصمیمیت وبردباری که بین مسولین وجود دارد به خاطر نوع پروژه ها وفعالیتی است که دارد انجام میشود و به همین منظور بنده به عنوان خدمتگزار مردم از زحمات و همکاری شهردار قم و مجموعه شهرداری تشکر می کنم.

وي با اشاره به  بازدید فرماندار قم از مناطق هشتگانه شهري و همکاری بسیار خوب شهرداران مناطق با ايشان تصريح كرد: این نشان می دهد که همه با هم در حال انجام دادن کارها می باشند. پيريايي هدف از اين بازديد را مشاهده پروژه ها و بازدید از این مناطق ذكر كرد و افزود: هدف ما اين است اولا اينكه بر پروژه ها نظارت داشته باشیم واز پروژه ها دیدن کنیم و ثانيا شناخت کاملی از مسئولین فعال این مناطق داشته باشیم. 

استاندار قم و هيئت همراه كه به منظور بررسي مشكلات و ديدار با اهالي مناطق2و6 به اين مناطق سفر كرده است؛در اين بازديد گفت: در راستاي ارائه خدمات به شهروندان موانع موجود را برطرف مي كنيم و اگر کسی نيز مانع كار شود و محدوديت ايجاد كند آن را حذف مي نماييم. شهردار قم نیز در حاشيه بازدید از بلوار بني فضل گفت: افتتاح و بهره‌برداری ادامه بلوار بني فضل نقش مهمی در کاهش ترافیک مناطق2و6 خواهد داشت و بهره‌برداری از این پروژه‌ها از بسیاری مشکلات ترافیکی اين مناطق خواهد کاست.

شهردار کلان شهر قم گفت: شهر قم یک شهر فرا ملی و بین المللی است و پروژه‌های شهری باید با سرعت بیشتری اجرایی شود و به همین منظور با توجه به نزديكي به روزهاي پاياني سال به تمامی پیمانکاران دستور دادند پروژه‌های عمرانی به صورت سه شیفت فعال باشند تا  سریعتر به بهره‌برداری برسند. دلبری افزود: پروژه‌های نیمه تمام در شهر قم باید هرچه سریع‌تر به اتمام برسد تا شاهد عمران و آبادانی شهر کریمه اهل بیت (س) باشیم.
 
علاوه بر بازدید از پروژه‌های عمرانی، نشست با مشاوران و شاخصین ایثارگر منطقه و مربیان امور تربیتی و تجلیل از مفاخر فرهنگی و ورزشی این مناطق از جمله برنامه‌های مهم سفر یکروزه استاندار به مناطق یاد شده مي باشد. گفتني است: همچنین به منظور بررسی مشکلات مناطق بازدید شده، جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست پیریایی در محل برگزار می‌شود و استاندار قم علاوه بر برنامه‌های ذکر شده ظهر امروز در مسجد طفلان مسلم خيابان توحيد حضور خواهد يافت و در جمع اهالی سخنرانی خواهد کرد.

شايان ذكر است در جريان اين بازديد استاندار به اتفاق هيئت همراه از احداث بيمارستان امجدي،احداث كتابخانه واقع در بوستان شهريار،مترو،بهسازي بوستان گلها، مدرسه راهنمايي ايزدي، بلوار60متري توحيد، درمانگاه فرقاني، بلوار بني فضل، حريم ريل متروكه و امامزاده عبدالله بازديد كرد.
 
انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdcco0qs.2bqs48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

عزیز
دم استاندار گرم .بازم یک مرد پیدا شد که روی دوست نماهای استان را کم کنه و حذفشون کنه
حسین
ای عزیز .کجاشو دیدی با این همه تلاشی که توی شهر داره انجام میشه هیچ کس کاری به کار مزاحمها نداره استاندارهم نمیتونه کاری بکنه