دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب : 11527
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم عنوان کرد

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌‌های مؤسسات قرآنی در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های مؤسسات قرآنی استان قم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
برگزاری نمایشگاه توانمندی‌‌های مؤسسات قرآنی در قم
به گزارش قم نیوز، سید مرتضی اسماعیلی طبا در دیدار اعضای کمیته توسعه معارف قرآنی استان با حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم ضمن ارائه طرح آمایش جلسات قرآنی استان و برگزاری مسابقات در این جلسات گفت: در طرح آمایش اطلاعات جلسات قرآنی استان که در منازل، مساجد، ارگان‌ها و مؤسسات برگزار می‌شود، برای حمایت و رسیدگی بیشتر و همچنین ایجاد نظم و هماهنگی جمع‌آوری خواهد شد.

وی اظهار کرد: در آمایش جلسات قرآنی وضعیت حال حاضر این جلسات جمع آوری شده، سپس با توجه به وضعیت خاص استان، افق‌ها و اهداف در نظر گرفته و در نهایت راهکارهای رسیدن به این اهداف بررسی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به تشریح طرح دوم پرداخت و ابراز داشت: پس از آمایش و جمع آوری اطلاعات کامل جلسات قرآنی قم، مسابقات قرآنی بین شرکت کنندگان در این جلسات با اهدای جوایز نفیس برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته توسعه معارف قرآنی قم ارتقاء سطح کیفی و کمی فعالیت‌های قرآنی استان را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات دانست و افزود: این مسابقات در رشته‌های مختلف به صورت فصلی یا نیمسال صرفا بین جلسات قرآنی قم برگزار خواهد شد.

وی در پایان همچنین از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های مؤسسات قرآنی استان قم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی ضمن استقبال و تایید طرح‌های قرآنی مطرح شده اظهار کرد: در جمع آوری اطلاعات جلسات قرآنی مساجد و امامزادگان را محور قرار داده چرا که باید اینها از مراکز اصلی فعالیت‌های قرآنی باشند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfetdy.w6dy0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما