سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب : 10885

50 موسسه قرآنی در قم فعالیت می کند

قم نيوز : قم نیوز: مسوول دفتر هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیتهای قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: 50 موسسه قرآنی در قم فعالیت می کند.
50 موسسه قرآنی در قم فعالیت می کند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی اکبر شفیعی روز سه شنبه در نشست مدیران موسسات قرآنی استان قم افزود: از این تعداد موسسه فعال قرآنی، شش موسسه به صورت خاص دارای پروانه هستند.

وی ادامه داد: برای ۲۰ موسسه دیگر نیز مجوزهای لازم صادر شده و ۲۰ موسسه دیگر نیز در قالب برنامه های فرهنگ و هنری به فعالیت های قرآنی می پردازد.

وی خاطر نشان کرد: چهار موسسه دیگر مجوز آن از سوی دیگر سازمان ها صادر شده ولی از تخصیص اعتبار و حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برخودار می شوند.

شفیعی آموزش را از اولویت ها و اهداف این دفتر عنوان کرد و گفت: موسسات برای دریافت آموزش های لازم باید با این اداره کل عقد قرارداده کنند.

وی بیان داشت: شرکت در این دوره ها از لحاظ ارزشیابی و درجه بندی موسسات بسیار حایز اهمیت است و این موسسات می توانند از حمایت های بیشتری از سوی این اداره کل برخوردار شوند.

وی در ادامه از دیگر حمایت های این اداره کا از موسسات قرآنی خبر داد و گفت: این حمایت ها شامل کمک هزینه خرید و یا تکمیل ساختمان، خرید تجهیزات و کمک هزینه رهن و اجاره می شود.

شفیعی ادامه داد: تاکنون ۲۰ موسسه فعال قرآنی دارای شرایط لازم موفق به دریافت این تسهیلات و حمایت ها شدند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbswb8.rhbgwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما