سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : 10876

گردهمايی مدیران مؤسسات قرآنی استان قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: گردهمايی مدیران مؤسسات قرآنی استان قم با حضور مشاور معاون قرآن و عترت وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول ارزيابی مؤسسات قرآنی كشور برگزار شد.
گردهمايی مدیران مؤسسات قرآنی استان قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، گردهمايی مدیران مؤسسات قرآنی استان قم سه‌شنبه پنجم دی‌ماه با حضور حجت‌الاسلام عليرضا سعيدی، مقام مشاور معاون امور قرآن و عترت وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول ارزيابی مؤسسات قرآنی كشور و سيدمرتضی اسماعيلی‌طبا، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به همراه مديران مؤسسات قرآنی كشور در سالن جلسات دانشگاه علمی ـ كاربردی فرهنگ و هنر قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام سعيدی در اين گردهمايی از اختصاص بودجه ۱۰ ميليارد تومانی به برنامه‌های قرآنی در استان‌ها خبر داد و گفت: برای هر استان حداقل دو ميليارد ريال از اين بودجه تخصيص خواهد يافت.

وی ابراز كرد: از مهم‌ترين مقولات مؤسسات قرآنی، رتبه‌بندی و نوع ارزشيابی آن‌هاست و تنها راه رعايت عدالت در تأمين بودجه برای مؤسسات قرآنی، استفاده از يک نظام مهندسی و سيستماتيك است.

حجت‌الاسلام سعيدی با اشاره به اقدامات دولت‌های نهم و دهم در کارهای قرآنی گفت: مؤسسات قرآنی از ابتدای دولت نهم تاكنون فعاليت بسياری داشتند كه برای حمايت بيشتر نيازمند ارزشيابی هستند.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نيز در اين گردهمايی گفت: از زمانی که مرکز قرآنی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به معاونت مرکز قرآن و عترت ارتقا یافته است، پشتیبانی بیشتری از فعالیت‌های قرآنی در سراسر کشور صورت می‌گیرد.

اسماعیلی‌طبا در پایان افزود: در آستانه برگزاری جشنواره قرآنی در کشور هستیم که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده بخش رایانه‌ای این جشنواره در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcb0wb8.rhbgzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما