يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 11617
محمدی خبر داد:

برگزاری جشنواره حماسه باران در قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست مدیریت آموزش دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر استان قم از برگزاری جشنواره حماسه باران ویژه دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی این استان خبر داد.
برگزاری جشنواره حماسه باران در قم
به گزارش قم نیوز، محمدرضا محمدی با اشاره به برگزاری اولین دوره جشنواره حماسه باران عنوان کرد: این جشنواره با همکاری سایر مراکز علمی و کاربردی استان قم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش، ورزشی، علمی و مهارتی و بخش هنری برگزار می شود به موضوعات این جشنواره اشاره و ابراز کرد: دانشجویان در دو بخش علمی و مهارتی و هنری می توانند در موضوع آزاد و همچنین موضوع ویژه این بخش که شامل، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، حماسه های ملی و مذهبی، فرهنگ و الگوی مصرف، اقتصاد اسلامی و سبک زندگی اسلامی است آثار خود را ارائه دهند.

مهلت ارسال آثار تا ۲۵ فروردین ۹۲
سرپرست مدیریت آموزش دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر استان قم ادامه داد: دانشجویان در دوبخش یاد شده می توانند آثار خود را از حداکثر تا ۲۵ فروردین ماه ۹۲ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره حماسه باران زمان افتتاح جشنواره را ابتدای اسفند ماه اعلام و عنوان کرد: مراسم اختتامیه در ۱۲ اردیبهشت ماه ۹۲ برگزار می شود و در آن از نفرات برگزیده در بخش های مختلف تجلیل خواهد شد.

وی درباره برگزاری مسابقات بخش ورزشی عنوان کرد: بخش ورزشی نیز با حضور دانشجویان در دوبخش دختران و پسران برگزار می شود که دانشجویان دختر می توانند در زیرمجموع های این بخش که رشته های والیبال، تنیس روی میز و تیراندازی است شرکت کنند و پسران نیز می توانند در بخش فوتسال، تنیس روی میز و تیراندازی در این بخش شرکت داشته باشند.

محمدی ادامه داد: مسابقات بخش ورزشی این جشنواره به مدت یک هفته از ابتدای اسفندماه سالجاری برگزار می شود و نفرات برتر در اختتامیه این جشنواره تجلیل خواهند شد.

وی در ادامه به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره داشت و افزود: غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان، ایجاد انگیزه همدلی و تعامل بین دانشجویان، ایجاد شرایط لازم جهت خلاقیت و نوآوری دانشجویان و شناسایی ظرفیت ها و استعداد های برتر دانشجویان دانشگاه های علمی و کاربردی استان و ترویج و نشر فرهنگ اسلامی با توجه به موضوعات ویژه این جشنواره از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfevdy.w6dyyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما