دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب : 12221

جشنواره حماسه باران در قم آغاز به کار کرد

قم نيوز : قم نیوز: جشنواره ورزشی، علمی، هنری حماسه باران دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم با حضور جمعی از مسوولان و دانشجویان این دانشگاه در سالن ورزشگاه شهید حیدریان آغاز به کار کرد.
جشنواره حماسه باران در قم آغاز به کار کرد
به گزارش قم نیوز، رییس دانشگاه علمی کاربردی استان قم با بیان اینکه این جشنواره به صورت مجزا در سه بخش ورزشی،علمی و هنری برگزار می شود، گفت: مقدمات اولیه مسابقات ورزشی از دهه فجرآغاز و تیم های شرکت کننده در آن مشخص شدند.

امیر حمزه محرابیان، افزود: در بخش ورزشی این جشنواره رشته فوتسال مختص برادران و والیبال مختص خواهران و مسابقات تیراندازی نیز به صورت مشترک برای هر دو گروه در ده روز برگزار خواهد شد.

محرابیان با اشاره به بخش علمی و هنری این جشنواره، خاطر نشان کرد: از آنجا که ما تصمیم داشتیم که تولیدات جدید داشته باشیم و صرفا به داشته ها اکتفا نکنیم حدود دو سه ماه به دانشجویان برای تولید کارهای علمی و هنری جدید با ارایه امکانات لازم وقت داده شد تا در اردیبشهت ماه همزمان با روز معلم از برگزیدگان هر سه بخش تجلیل به عمل آید.

رییس دانشگاه علمی کاربردی قم همچنین با اشاره به ۱۱ هزار و ۷۰۰ دانشجو و ۲۰ مرکز آموزشی علمی کاربردی در این استان و اینکه دانشگاه های علمی کاربردی ویژگی خاص دارند و دانشکده ها و مراکز ما یک جا جمع نیستند و هرکدام به صورت مرکزی زیر نظر یک موسسه اداره می شوند،افزود: این برای نخستین بار است که پس از ۱۳ سال این جشنواره ای برگزار می شود و ما امیدواریم که برگزاری این قبیل جشنواره ها تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchzinz.23niidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما