دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : 11657
در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال

جام ملت‌های آسیا بازی صبا و میثاق را به تأخیر انداخت

قم نيوز : قم نیوز: مسابقه حساس تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل لبنان در انتخابی جام ملت‌های آسیا موجب تغییر در ساعت برگزاری دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و میثاق تهران شد.
جام ملت‌های آسیا بازی صبا و میثاق را به تأخیر انداخت
به گزارش قم نیوز، تیم فوتسال صبای قم در دیداری حساس از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در تلاش برای جبران ناکامی بازی هفته بیستم مقابل گیتی پسند اصفهان، این هفته در خانه از تیم فوتسال میثاق تهران پذیرایی می‌کند.

دیدارهای هفته هشتم از دور برگشت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز چهارشنبه هجدهم بهمن ماه آغاز می‌شود ولی طبق برنامه کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، دیدار خانگی تیم فوتسال صبای قم برابر تیم میثاق تهران با سه ساعت تأخیر نسبت به زمان قبلی از ساعت ۱۸ این روز در قم برگزار می‌شود.

دلیل تأخیر در برگزاری بازی تیم‌های فوتسال صبای قم و میثاق تهران که قبلاً قرار بود از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه برگزار شود، هم‌زمانی این دیدار با بازی حساس تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا برابر تیم ملی لبنان است که از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه هجدهم بهمن ماه در ورزشگاه آزادی تهران به انجام می‌رسد.

به همین دلیل کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال دیدار صبای قم و میثاق تهران و همچنین مسابقه گیتی پسند اصفهان و دبیری تبریز را که تعیین کننده مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور هستند، از ساعت ۱۵ به ساعت ۱۸ تغییر داد تا تماشاگران با خیال آسوده این بازی‌ها در قم و اصفهان تماشا کنند و نظاره گر بازی تیم‌های محبوب خود باشند.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تیم فوتسال صبای قم در هفته قبل میهمان تیم گیتی پسند اصفهان بود اما این دیدار را با شکستی سنگین برابر میزبان خود پشت سر گذاشت و حالا صبایی‌ها امیدوارند در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم مقابل میهمان خود تیم میثاق تهران امتیازات از دست رفته را جبران کنند و بار دیگر مدعی اول قهرمانی باشند.

در حال حاضر شاگردان محسن حسن زاده سومین سرمربی تیم فوتسال صبای قم در لیگ چهاردهم، در جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال با یک امتیاز بالاتر از گیتی پسند اصفهان همچنان در صدر جدول ایستاده‌اند.

هفته هشتم از دور برگشت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی آغاز می‌شود که این بازی دهمین بازی خانگی تیم فوتسال صبای قم محسوب می‌شود و صبا به غیر از هفته ششم در سایر بازی‌ها حریفان خود را در قم شکست داده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjamev.uqevizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما