سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 11688
مدیر تیم فوتسال صبای قم:

تمام امکانات برای قهرمانی صبا باید بسیج شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تیم فوتسال صبای قم خواستار تجهیز تمام امکانات و شرایط برای قهرمانی تیم فوتسال صبای قم در لیگ برتر کشور شد.
تمام امکانات برای قهرمانی صبا باید بسیج شود
به گزارش قم نیوز، ناصر شریفی تصریح کرد: تقریباً ۸۰ درصد راه قهرمانی را پیموده‌ایم و در بازی‌های باقی مانده از تمام جوانب نیاز به حمایت داریم که هیچ عاملی مانع قهرمانی صبا در لیگ برتر فوتسال نشود.

وی ادامه داد: قهرمانی ما در لیگ برتر فقط خواسته مدیریت باشگاه، بازیکنان و کادر فنی صبای قم نیست بلکه این خواست عمومی مردم قم و جوانان و نوجوانانی است که با قهرمانی صبا احساس غرور و سربلندی می‌کنند بنابراین باید در کنار تماشاگران فهیم و خونگرم قمی، مسئولان نیز حامی صبا باشند.

مدیر تیم فوتسال صبای قم تاکید کرد: ما شش بازی تا پایان چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پیش رو داریم و بازیکنان ما آنقدر به خودباوری رسیده‌اند که همگی به اتفاق از موفقیت صبا در این شش بازی حرف می‌زنند.

وی اضافه کرد: ما سه بازی در خانه و سه بازی نیز در سالن اختصاصی حریفان برگزار می‌کنیم و در هر شش بازی با تمام توان به میدان می‌رویم تا از آنچه که به سختی به دست آورده‌ایم با تمام توان دفاع کرده و قهرمان شویم.

شریفی ابراز داشت: صمیمیت و یکدلی رمز موفقیت صبای قم در این فصل لیگ برتر فوتسال بوده و به همه قول می‌دهم که هیچ مانعی نمی‌تواند بر سر راه صبای قم قرار بگیرد و ما از همین دیدار خانگی با میثاق تهران با تمام توانمان به حفظ صدرنشینی فکر می‌کنیم.

وی اضافه کرد: از تمام تماشاگران می‌خواهیم که در این بازی نیز با حضور پر شور خود در سالن دو هزار نفری مجموعه شهید حیدریان قم به حمایت همه جانبه از تیم فوتسال صبا بپردازند تا یکی از مهمترین بازی‌های این فصل را با پیروزی به پایان ببریم.

تیم فوتسال صبای قم در حال حاضر با کسب ۱۴ پیروزی، دو تساوی و دو باخت ۴۴ امتیاز اندوخته و در مکان نخست جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ایستاده است و در دیدار هفته بیست و یکم به امید کسب پانزدهمین برد این فصل خود برابر تیم فوتسال میثاق تهران و شاگردان محمود خوراکچی صف آرایی می‌کند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdj90f.yt0fj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما