شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : 11759
اکبرآبادی پس از صعود تیمش به لیگ برتر:

صبا مستحق صعود به لیگ برتر هندبال بود

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم هندبال صبای قم تیمش را مستحق کسب جواز صعود به مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور دانست.
صبا مستحق صعود به لیگ برتر هندبال بود
به گزارش قم نیوز، غلامعلی اکبرآبادی بعد از پایان بازی برگشت تیمش با نفت و گاز گچساران در چارچوب دیدارهای مرحله نیمه نهایی مسابقات این فصل لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور که برتری در آن حکم به صعود صبای قم به لیگ برتر هندبال را داد، تصریح کرد: خوشحالم از اینکه مردم و تماشاگران از این بازی لذت بردند و در نهایت به لیگ برتر رفتیم.

وی ادامه داد: انصافا بازی فشار سنگینی داشت، هر دو تیم با تمام توان در این دیدار حساس و سرنوشت ساز به مصاف یکدیگر آمده بودند که با کسب برتری در مجموع دیدارهای رفت و برگشت به لیگ برتر هندبال بروند و خدا را شکر می‌کنم که تیم صعود کننده ما بودیم.

سرمربی تیم هندبال صبای قم با تمجید از عملکرد شاگردانش در این دیدار حساس خانگی تصریح کرد: آنها با وجود اینکه در طول فصل از نظر مالی فشار زیادی را تحمل می‌کردند اما غیرتمندانه کار کردند و مزد شایستگی و تلاش خود را با صعود به لیگ برتر هندبال گرفتند.

وی یاد آور شد: ما پیش بینی بازی سنگینی را با تیم نفت و گاز گچساران داشتیم، به هر حال آن‌ها تیم قوی و آماده‌ای بودند و ما به همین خاطر مطالعه زیادی روی این تیم انجام دادیم تا از نقاط ضعف آنها در بازی برگشت به خوبی بهره ببریم.

اکبرآبادی تصریح کرد: صبای قم در بازی رفت که در شهر گچساران برگزار شد، هرگز مستحق شکست برابر تیم نفت و گاز گچساران نبود اما در آن بازی شرایط خاصی وجود داشت و ما بلافاصله بعد از بازگشت به قم به رفع نقاط ضعف خود پرداختیم و تمام تمرکز خود را معطوف به دیدار برگشت کردیم.

وی یاد آور شد: در نیمه نخست این بازی تقریبا برتر از حریف بودیم اما اشکال کار ما این بود که موقعیت‌های گلزنی را به راحتی در مقابل دروازه تیم نفت و گاز گچساران از دست می‌دادیم اما در نیمه دوم این قضیه برعکس شد و به خوبی از فرصت‌های گلزنی بهره بردیم.

تیم هندبال صبای قم بعد از شکست ۳۳ بر ۳۲ در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی مقابل تیم نفت و گاز گچساران در بازی برگشت دو تیم که جمعه شب در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد، با حساب ۲۸ بر ۲۳ به برتری رسید و بدین ترتیب به لیگ برتر هندبال راه یافت.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccomqs.2bqsp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما