شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب : 11778
شهردار منطقه يك قم:

اولين معبر از معابر۲۵گانه نهضت شبكه معابر بازگشايي شد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه یک از گشایش اولین معبر از معابر ۲۵ گانه نهضت شبكه معابر قم همزمان با دهه مبارك فجر و سی و چهارمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران خبرداد.
اولين معبر از معابر۲۵گانه نهضت شبكه معابر بازگشايي شد
به گزارش قم نیوز، اكبر قليچ با اعلام اين خبر اظهار داشت: با توجه به تاکید شهردار کلانشهر قم مبنی بر تسریع در افتتاح این معبر در دهه فجر انقلاب اسلامي؛ اين مسئله ما را بر آن داشت تا عزم خود را در راستاي تحقق اين مهم جزم نموده و سعي كرديم این پروژه را به سرانجام برسانيم.

وی افزود: به حول و قوه الهي و به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامي و با همت مناطق يك و هفت شهرداري قم،مسيرجنب پل راه آهن حدفاصل ميدان رسالت تا بلوار امين به عنوان اولين معبر از خيابانهاي ۲۵گانه نهضت شبكه معابر بازگشايي گرديد.

شهردار منطقه يك اذعان داشت: این معبر جهت کاهش بار ترافیکی خیابان شهيد فاطمي(دورشهر) احداث شده است که انشاا... در آینده ای نزدیک معابر دیگری هم به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه یک در ادامه از بهره برداری خیابان جنب استخر یاران نيز خبر داد و گفت:این خیابان به طول ۷۰۰ متر و عرض ۲۰ متر جهت کاهش بار ترافیکی خیابان های روحانی و گلزار بخصوص در روزهای سه شنبه و پنج شنبه احداث شده است.

وی در خصوص هدف شهرداري قم از احداث اين خيابان افزود: باتوجه به اینکه گلزار شهدا و باغ بهشت در نزدیکی این محل قرار دارند هدف شهرداری از احداث این خیابان کاهش بارترافیکی و دسترسی سریع و آسان به سایر خیابان ها می باشد.

قليچ اظهار داشت:این طرح با هزینه تملکی بالغ بر ۲۰ميليارد ریال و زیرسازی و آماده سازی خیابان با هزینه ای بالغ بر۲۵ميليارد ریال انجام شده است.

شهردار منطقه یک با اشاره به افتتاح فاز اول طرح شهيد روحانی درآینده نزدیک گفت: به لطف خدا و با تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم شهرداري منطقه يك و تاکید شهردار کلانشهر قم مبنی بر آزادسازی معابر؛ موفق به تملک بیش از۷۵درصد این طرح شدیم.

وي با اشاره به حمایت شهردار کلانشهر قم از تحقق این امر؛ از اهالی و مالکین محترمي كه املاك آنها در مسير این طرح قرار گرفته تقدیر و تشکر نمود و از ايشان درخواست كرد با صبر و شکیبایی خود جهت پیشبرد اهداف شهرداری کمال همکاری را با خدمتگزاران خود در مديريت شهري داشته باشند.

لازم به ذکر است: این طرح از میدان میرزای قمی شروع و تاخیابان۱۵ خرداد ادامه خواهد یافت و از نظر کاهش بار ترافیکی و دسترسی سریع به مرکز شهر از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdj50f.yt0f56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما