يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب : 8902

در تملک مسیر پروژه‌ها جدی عمل می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: در تملک مسیر پروژه‌ها به صورت جدی وارد خواهیم شد و در صورتی که پروژه‌ای به دلیل توافق نکردن مالکان بخواهد متوقف شود، مفاد ماده 9 را اعمال خواهیم کرد.
در تملک مسیر پروژه‌ها جدی عمل می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری پس از بازدید رییس دیوان عدالت اداری از پروژه‌های عمرانی قم در جمع خبرنگاران به تبیین اهداف سفر این مقام قضایی و نتیجه جلساتی که با وی برگزار شد پرداخت و اظهار داشت: شهرداری قم برای رسیدگی به برخی موارد قانونی در تملک مسیر پروژه‌ها از رییس دیوان عدالت اداری دعوت کرد تا مجموعه قضایی در جریان مشکلات این پروژه‌ها قرار بگیرد.

وی به بازدید‌های انجام شده از پروژه‌های مونوریل، بلوار پیامبر اعظم، فاز پنج عمار یاسر و میدان بزرگ امام خمینی (ره) اشاره و تصریح کرد: در این بازدید‌ها شکایت برخی مالکین پروژه‌ها مطرح شد که پس از بازدید، قانونی بودن اقدامات شهرداری مبنی بر تملک پروژه‌های عمرانی مشخص شد.

شهردار قم اضافه کرد: اگر قرار باشد پروژه‌ای با وجود همه زیان‌هایی که به مجموعه پروژه‌های شهری وارد شده است متوقف شود، اعمال ماده ۹ در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی هدف از بازدید پروژه بلوار پیامبر اعظم(س) را نشان دادن نتیجه همکاری دستگاه قضایی با مجموعه شهرداری در تملک مسیر اجرای پروژه و بازگشایی این بلوار بر اثر همکاری دو جانبه ذکر کرد.

دلبری به مشکلات پروژه فاز پنج عمار یاسر، تونل غدیر، پل سه سطحه ۹ دی و... اشاره کرد و گفت: مقرر شد در این راستا دستوارت ویژه‌ای ابلاغ شود و گزارش آن نیز برای رییس قوه قضائیه ارسال شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.wnak49nou5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما