قم نيوز : قم نیوز: مراسم گرامیداشت سی و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی به منظور تجلیل از پرسنل و بازنشستگان برتر دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.
مراسم گرامیداشت انقلاب اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، در این مراسم مدیر حوزه های علمیه کشور با تاکید بر وحدت و انسجام میان مسئولان در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی، حضور پر شور مردم در انتخابات را مایه مباهات و ناکامی دشمن خواند.

آیت الله حسینی بوشهری اذعان داشت:اجرای پروژه های پزشکی و درمانی می تواند سلامت جامعه را تضمین نماید هر چند خوشبختانه پیشرفت های قابل توجهی را شاهد بوده ایم و دیگر نیاز به اعزام بیماران به خارج از کشور نداریم.

در ادامه این مراسم نیز دکتر شمس الدین حجازی رئیس دانشگاه علوم پزشکی با بیان برنامه های راهبردی در راستای بهره گیری از پتانسیل های حوزویان و روحانیون در دانشگاه خاطرنشان کرد:دشمن در برنامه ریزی های خود قصد جدایی مردم از روحانیت را دارد در حالی که ما حاضر به جدایی از این جبهه مستحکم در برابر دشمنان نیستیم.

لازم به ذکر است در این مراسم نماینده ولی فقیه در دانشگاهها یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را قرآن محوری خواند و گفت:انقلاب اسلامی توانست با ایجاد فضایی معنوی زمینه گرایش بسیاری از جوانان به ارزشهای اسلامی به ویژه قرآن محوری را فراهم سازد.

حجت الاسلام محمدی اذعان داشت:در زمان طاغوت، در فضای خفقان موجود هیچ کس نمی توانست آزادانه از دین سخنی بگوید زیرا حکومت بینش و بصیرت دینی را یکی از عرصه های مهم در بیداری می دانست از این رو در برابر متدینین جبهه می گرفتند و با ارعاب و شکنجه آنان را از میدان به در می کردند.

وی زمینه سازی برای ظهور را مهم ترین رسالت انقلاب اسلامی برشمرد و عنوان کرد:امام خمینی(ره) با رشادت و شجاعت انقلاب اسلامی ای را تشکیل داد که برای آمادگی ظهور ولی عصر(عج) زمینه سازی می کند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها خاطرنشان کرد:یکی از دسیسه های مهم دشمن، زدودن دین از زندگی هامان می باشد که در این زمینه سرمایه گذاریهای فراوانی صورت پذیرفته است به ویژه در فضای دانشگاهها قصد جدایی دانشجویان از دین دارند.

وی تدین و قرآن محوری را ابزاری مهم در خنثی سازی توطئه های دشمن دانست و گفت:جوانان امروز در عرصه های دینی، سیاسی، فرهنگی و ... بصیرت و آگاهی خود را ثابت کرده اند و با دین مداری، قران محوری و ولایت مداری اجازه پیروزی دشمنان در این جنگ فرهنگی نمی دهند.

لازم به ذکر است در پایان از برترین پرسنل و بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی با حضور آیت الله حسینی بوشهری تجلیل شد.

همچنین بنا بر خواسته مدیر حوزه های علمیه مبنی بر تشکیل اتاق فکر در دانشگاه و بهره گیری از تخصص و مهارت های بازنشستگان به زودی این مجموعه در دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی می شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgn79q.ak9qx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما