سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 11839
در قالب نشستی بررسی می‌شود

روانشناسی اسلامی، واقعیت یا توهم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول بخش ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه انجمن‌های حوزه علمیه قم از برگزاری نشست «روانشناسی اسلامی، واقعیت یا توهم؟» در روز 25 بهمن ماه خبر داد.
روانشناسی اسلامی، واقعیت یا توهم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام موسی اشکوری با اشاره به برگزاری نشست علمی روانشناسی اسلامی، واقعیت یا توهم؟ اظهار کرد: این نشست از سوی انجمن روانشناسی اسلامی و با حضور حجت‌الاسلام شاملی، استادیار دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نشست علمی «روانشناسی اسلامی، واقعیت یا توهم؟» ۲۵ بهمن ساعت ۱۹ در سالن همایش انجمن‌های علمی حوزه برگزار می‌شود.

تعمیق و توسعه اهداف حوزه روانشناسی
وی با اشاره به اهداف انجمن روانشناسی حوزه گفت: تعمیق و توسعه اهداف تخصصی در حوزه روانشناسی با تأکید بر آموزه‌های اسلامی، گسترش و تقویت نظریه‌پردازی و آزاداندیشی از جمله اهداف این انجمن است.

مسئول بخش ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه انجمن‌های حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: تاکنون ۵۲ نشست علمی به همت انجمن روانشناسی اسلامی حوزه در زمینه روانشناسی مثبت، ارتباط سبک‌های عشق با شخصیت و روانشناسی تبلیغات برگزار شده است.

وی یادآور شد: شکل‌گیری شخصیت و درمان اختلالات بر اساس خودیابی دینی، روانشناسی در قرآن و ارائه الگوی انسان کامل بر اساس شخصیت پیامبر اکرم(ص) را از دیگر موضوعات نشست‌های برگزار شده این انجمن ذکر کرد.

اشکوری عنوان داشت: تاکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب روانشناسی در این کتابخانه جمع‌آوری شده که محققان و پژوهشگران می‌توانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcb9wb8.rhb8fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما