پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 11893
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خبر داد؛

طرح معنوی هبه برگزار می گردد

قم نيوز : قم نیوز: سید سیف‌الدین موسوی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از برگزاری طرح معنوی هبه جهت کمک به نیازمندان خبر داد.
طرح معنوی هبه برگزار می گردد
به گزارش قم نیوز، موسوی گفت: این سازمان با توجه به وظایف ذاتی خود در خصوص حفظ و تثبیت بهینه چرخه مصرف و همچنین کمک به اقشار نیازمند جامعه، با مشارکت اداره کل بهزیستی استان اقدام به برگزاری طرح هبه می نماید.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم ضمن بر شمردن تعدادی از اهداف و مزایای طرح اعلام کرد: شهروندان می‌توانند علاوه بر اجر معنوی، از انباشت غیر ضروری اجناس بلااستفاده، افزایش فضای مفید منزل، اشاعه فرهنگ بازیافت، ایجاد فضای روانی مثبت و آرامش در خانه و ... بهره‌مند گردند.

وی در خصوص چگونگی اجرای طرح گفت: در این طرح شهروندان نوع دوست می‌توانند اقلام مازاد و غیر ضروری خود را از طریق سازمان مدیریت پسماند و اداره کل بهزیستی استان به دست نیازمندان واقعی برسانند.

موسوی افزود: با توجه به تجربیات قبلی تدارکات لازم در این خصوص صورت گرفته و خیّرین محترمی که تمایل به شرکت در این عمل خداپسندانه دارند می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ نسبت به اعلام اجناس اهدایی و همچنین نشانی خود اقدام می نمایند و در مرحله بعد ناوگان ویژه جمع‌آوری این سازمان با آرم و نشان مخصوص به درب منازل یا سایر محل‌های مورد تقاضای همشهریان مراجعه و نسبت به جمع آوری اقلام و همچنین تکمیل فرم مخصوص و ارائه کد پیگیری اقدام می‌نمایند.

سیف‌الدین موسوی در خصوص فرآیند توزیع کالاها اعلام کرد: پس از جمع آوری، اجناس به انبار سازمان بهزیستی تحویل شده و بر اساس نیاز سنجی صورت گرفته، ظرف مدت کوتاه و تا قبل از پایان سال به نیازمندان واقعی اهدا خواهد شد.

وی در ادامه افزود: از شهروندان گرامی درخواست داریم جهت حفظ شأن نیازمندان، از تحویل اجناس فرسوده و غیر قابل استفاده خودداری نمایند.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در خاتمه گفت: امیدوارم مشمول این حدیث پیامبر مهربانی و رحمت حضرت محمد (ص) قرار گیریم که می فرمایند:

طوبي لِمن انفق الفضل من ماله و أمسك الفضل من قوله

خوشا به حال كساني كه هرچه زيادي دارند ، در راه خدا به ديگران مي دهند وزياد حرف نمي زنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbfwb8.rhb89piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما