يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 12411
منبع : قم نیوز
پیریایی:

سطح کیفی فعالیت مجمع خیرین باید ارتقا یابد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: سطح کیفی فعالیت مجمع خیرین استان باید ارتقا یابد.
سطح کیفی فعالیت مجمع خیرین باید ارتقا یابد
به گزارش قم نیوز، کرمرضا پیریایی در جلسه مجمع هماهنگی موسسات خیریه استان قم، افزود: همکاری و تعامل جدی بین همه موسسات و مراکز خیریه ، می تواند کمک شایانی را به تحقق اهداف و ماموریت های این مجموعه داشته باشد.

وی با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های مجمع هماهنگی موسسات خیریه استان، اظهار کرد: تشکیل چنین مجمعی با هدف هم افزایی بیشتر در امور خیریه از جمله اقدامات ماندگاری است که به برکت فضای معنوی شهر مقدس قم شکل گرفته است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه الکترونیکی اطلاعات مربوط به جامعه هدف مجمع، افزود: تعریف سطح دقیق دسترسی کاربران به اطلاعات موجود در این سامانه و شیوه های مناسب ارایه خدمات به نیازمندان برای حذف موازی کاری در این زمینه، از موضوعات مهمی است که در مورد آن ها باید دقت و کارشناسی لازم صورت گیرد.

پیریایی همچنین با اشاره به فعالیت ۱۱ کارگروه فرعی در ذیل مجمع، گفت: مسایل و نیازهای موجود در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و درمان مجمع خیرین به صورت تخصصی در این کارگروه ها مطرح و مورد بررسی قرار می گیرد.

مجمع هماهنگی موسسات، سازمان ها و مراکز خیریه استان قم به ریاست استاندار قم و با حضور اعضای بخش های دولتی و مردمی مجمع برگزار شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdciz5az.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما