پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 11903
استاندار قم در دیدار با آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی:

تسریع در عملیات پروژه انتقال آب به قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی دیدار و گزارشی از وضعیت پروژه‌های عمرانی در این استان را ارائه کرد.
تسریع در عملیات پروژه انتقال آب به قم
به گزارش قم نیوز، کرم رضا پیریایی در دیدار با آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی با بیان اینکه در سال‌های اخیر، در استان قم رشد و توسعه چشمگیری در بخش‌های مختلف صورت گرفته است، اظهار داشت: پروژه‌های مصوب سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان قم تاکنون پیشرفت قابل توجهی داشته و این پروژه‌ها تأثیر بسزایی در رشد و آبادانی قم گذاشته است.

وی به وضعیت پیشرفت پروژه‌های عمرانی مهر ماندگار و پروژه انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم اشاره کرد و گفت: با پیگیری مستمر انجام شده به پروژه‌های مهر ماندگار اعتبارات قابل توجهی اختصاص گرفت و جذب ۳۲ میلیارد تومان اعتبار و فروش ۶۳ میلیارد تومان اوراق بهادار برای پروژه انتقال آب از سرشاخه‌های دز به استان عملیات اجرایی این پروژه مهم و کلیدی را تسریع می‌کند.

استاندار قم با ابراز امیدواری از تکمیل پروژه منوریل تا اوایل سال ۹۲، گزارشی از وضعیت صنعت و کشاورزی استان ارائه کرد و افزود: پروژه‌های عمرانی در استان با همت مسئولان و حمایت حوزه، علما و مراجع عظام تقلید خوشبختانه روند رو به رشدی را طی می‌کند.

وی همچنین گزارشی از روند رسیدگی به حادثه مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن در استان ارائه کرد.

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی نیز در این دیدار ضمن طلب دعای خیر برای مسئولان استان، با بیان اینکه جذب اعتبارات باید آن طور که حق قم است، انجام شود، اظهار داشت: قم از جهات مختلف رویکرد کلان و جهانی دارد، بنابراین باید بودجه و اعتبارات قم با نگاه به همین موضوع باشد و مسئولان استان باید اینگونه اعتبارات را مطالبه کنند.

وی همچنین بر ضرورت بررسی فوری و جامع اتفاقات روز ۲۲ بهمن در حرم مطهر حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) تأکید کرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdsn0f.yt0fz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما