يکشنبه ۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : 1195
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

بخش رادیوتراپی بیمارستان شهید بهشتی راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: دستگاه رادیوتراپی بیمارستان شهید بهشتی خریداری شده و تا یک سال آینده پس از اینکه ساختمان تکمیل شد، راه‌اندازی بخش مستقل رادیوتراپی بیمارستان شهید بهشتی صورت می‌گیرد.
بخش رادیوتراپی بیمارستان شهید بهشتی راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، شمس‌الدین حجازی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با اشاره به کمبود بیمارستان زنان و زایمان در استان اظهار کرد: چهار اتاق جراحی، عمل و زنان و زایمان در بیمارستان حضرت معصومه(س) راه‌اندازی و به صورت غیر رسمی آغاز به کار کرده است.

وی به اهمیت راه‌اندازی چند اورژانس ۱۱۵ در استان اشاره کرد و ادامه داد: با حمایت استانداری تا پایان سال، سه اورژانس وارد چرخه فعالیت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: ساختمان مرکز بهداشت استان تامین اعتبار شده و در مرحله مناقصه قرار دارد، ساخت دانشگاه پرستاری در پردیس دانشگاه علوم پزشکی با مساحت ۵۰ هکتار که مناقصه آن در شرف انجام است از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است.

حجازی تصریح کرد: ساخت خوابگاه ۵۵۰ نفره توسط دانشگاه در پردیس علوم پزشکی که مطالعات آن انجام شده و در مرحله مناقصه قرار دارد نیز از دیگر مصوبات این سفر با برکت است.

وی گفت: دستگاه رادیوتراپی بیمارستان شهید بهشتی خریداری شده و محل مناسب برای دستگاه ساخته می‌شود که تا یک سال آینده پس از اینکه ساختمان تکمیل شد، راه‌اندازی بخش مستقل رادیوتراپی بیمارستان شهید بهشتی صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به عزم وزارت بهداشت برای کمک به استان قم پس از سفر مقام معظم رهبری گفت: دستور کتبی کمک یک میلیارد تومانی وزارت برای کمک به تجهیز بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی قم به زودی محقق می‌شود.

حجازی عنوان کرد: در حوزه بیمارستان شهید بهشتی نوآوری‌هایی داشتیم که برخی از امکانات خریداری شده آن در کشور بی‌سابقه است که در هفته‌های آتی با حضور مقام وزرات افتتاحیه‌های از جمله فاز نهایی بیمارستان شهید بهشتی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ۱۸.۵ میلیارد تومان اعتبار طی سال‌های ۹۰ و ۹۱ در اختیار دانشگاه قرار خواهد گرفت که با هماهنگی‌های مناسب با وزارت بهداشت و استانداری صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.wnzt23nzmftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما