دوشنبه ۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : 1209
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم:

اعتبارات مهار ریزگردها اختصاص نیافته است

قم نيوز : قم نیوز، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گفت: اعتبارات مربوط به مهار ریزگردها هنوز اختصاص نیافته است.
اعتبارات مهار ریزگردها اختصاص نیافته است
به گزارش قم نیوز، احمد عفتان اظهار کرد: نام استان قم، طی پیگیری‌های انجام شده در فهرست استان‌هایی که مورد تاثیر ریز‌گردها هستند، قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه قم در لیست اصلاحی و افزایش تعداد استان‌های مورد تاثیر به ۲۳ استان قرار گرفت، ادامه داد: برش استانی طرح‌ها در خصوص مهار ریزگردها نیز تهیه شده اما تاکنون اعتباری اختصاص داده نشده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم تصریح کرد: با اعلام معاونت مناطق خشک و نیمه خشک سازمان جنگل‌ها و مراتع، استان قم نیز از اعتبارات پیش‌بینی شده برای مهار ریز گردها بهره‌مند خواهد شد.

عفتان در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته، عنوان کرد: در قالب اعتبارات استانی و سفر مقام معظم رهبری به قم اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است.

وی بیان کرد: سال گذشته ۲۰۰ هکتار عملیات بیابان‌زدایی و نهال‌کاری صورت گرفت و این امر در سال جاری به ۶۰۰ هکتار افزایش پیدا می‌کند.

به گفته مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم، این اقدامات با اعتبارات استانی و سفر مقام معظم رهبری به قم صورت گرفته است، اما اعتبار خاصی که مجلس برای آن در نظر گرفته هنوز اختصاص نیافته است.

انتهای پیام/۱۰۷
https://qomnews.ir/vdcd.z0f2yt0xna26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما