يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب : 12168
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد

همایش تجلیل از مجله مکتب اسلام در قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری همایش تجلیل از مجله مکتب اسلام در این استان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر حوزه های علمیه خبر داد.
همایش تجلیل از مجله مکتب اسلام در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز، سید مرتضی اسماعیلی طبا اظهار داشت: در همایش تجلیل از مجله مکتب اسلام که روز پنج شنبه ۱۰ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار می شود، از آیات عظام مکارم شیرازی و سبحانی و همچنین بنیان گذاران این نشریه، مخاطبان فعال و همچنین کسانی که این نشریه را در سراسر کشور توزیع می کردند، تجلیل خواهد شد.

وی با بیان برگزاری نمایشگاهی در حاشیه این همایش، گفت: نمایشگاهی از آرشیو این نشریه از ابتدا تا به اکنون، اسناد و نامه های مخاطبان به این نشریه در حاشیه همایش در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی همچنین افزود: نرم افزاری از آرشیو نشریه مکتب اسلام نیز در حال تولید است تا دسترسی به تمام نشریات منتشر شده برای علاقمندان آسان شود.

اسماعیلی طبا به چاپ کتابی در این خصوص اشاره کرد و ابراز داشت: بانک جامعی از اطلاعات و خاطرات دست اندرکاران این مجله جمع آوری و در قالب کتابی به چاپ می رسد.

وی رونمایی از تمبر یادبود این نشریه را نیز از دیگر برنامه های این همایش عنوان کرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdch6znz.23ni-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما