سه شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : 1218
با قرعه کشی مسابقات؛

حریفان قم در لیگ والیبال نشسته مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از مشخص شدن حریفان تیم‌های هیئت جانبازان و معلولین و جانبازان قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال نشسته قم خبر داد.
حریفان قم در لیگ والیبال نشسته مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، محمد پیروزمنش اظهار داشت: جلسه هماهنگی و قرعه‌کشی فصل جدید مسابقات باشگاهی لیگ دسته اول باشگاه‌های والیبال نشسته کشور در محل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست و قرعه‌کشی که روز گذشته در محل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان برگزار شد، رئیس و دبیر انجمن والیبال نشسته، مسئول سازمان لیگ و نمایندگان ۱۲ استان حاضر در لیگ دسته اول والیبال نشسته جانبازان و معلولین کشور حضور داشتند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: با اعلام سازمان لیگ آیین نامه مسابقات و شرایط میزبانی نیز مشخص شد و در ادامه نشست مراسم قرعه کشی تیم‌ها صورت گرفت و مقرر شد پس از مشخص شدن میزبانان رقابت‌ها در هفته آینده، تاریخ مسابقات نیز اعلام شود.

وی یاد آور شد: امسال ۲۶ تیم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال نشسته جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور حضور دارند که دیدارهای مقدماتی را به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد مشخص شود.

پیروزمنش ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های امسال لیگ دسته اول والیبال نشسته جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور در قالب پنج گروه بازی‌های مرحله گروهی را برگزار می‌کنند تا تیم‌های برتر به مرحله بعد راه یابند.

وی در ادامه با اشاره به قرار گرفتن تیم والیبال نشسته جانبازان قم در گروه سوم این رقابت‌ها، ابراز داشت: والیبالیست‌های جانباز و معلول تیم جانبازان قم در این گروه با تیم‌های هیئت مرکزی، آرداق قزوین، هیئت کرمان، جانبازان فارس و هیئت جانبازان و معلولان چالوس هم گروه شده است.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم همچنین به تیم‌های حاضر در سایر گروه‌ها اشاره و عنوان کرد: در گروه نخست این مسابقات تیم‌های والیبال نشسته جانبازان و معلولین هیئت خراسان شمالی، هیئت یزد، هیئت هشترود، هیئت بابل و هیئت اردبیل به رقابت می‌پردازند.

وی بیان کرد: دیگر نماینده قم در این دوره از رقابت‌ها یعنی تیم هیئت جانبازان و معلولین استان قم در گروه دوم رقابت‌های مرحله مقدماتی با تیم‌های والیبال نشسته هیئت سمنان، هیئت اهواز، هیئت گیلان و هیئت مازندران مسابقه می‌دهد.

پیروزمنش عنوان داشت: در گروه چهارم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال نشسته مردان کشور تیم‌های هیئت همدان، هیئت آق قلا، شهرداری تبریز، هیئت دزفول و گروه بهداشتی فیروز الوند قزوین به مصاف یکدیگر می‌روند.

وی به تیم‌های حاضر در گروه پنجم مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال نشسته مردان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: در این گروه تیم‌های محلات، خراسان جنوبی، البرز، مخابرات خراسان رضوی و هیئت بهشهر حضور دارند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.f0f2yt0xja26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما