شنبه ۷ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 1144
در پایان رقابت شناگران 15 استان؛

بانوان قمی در المپیاد شنای معلولین سوم شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم گفت: بانوان قمی توانمندی ورزش قم را در رقابت‌های شنای معلولین کشور ارائه کرده و موفق به کسب مقام سوم شدند.
بانوان قمی در المپیاد شنای معلولین سوم شدند
به گزارش قم نیوز: محمد پیروزمنش اظهار کرد: وقتی تیم بانوان معلول قم به عنوان تیم سوم مسابقات شنای المپیاد قهرمانی کشور معرفی شد، قطعا مورد حمایت قرار می‌گیرد تا موجب ایجاد انگیزه برای ورزش کردن دیگر معلولین شود.

وی ادامه داد: رقابت‌های شنای المپیاد ورزشی قهرمانی بانوان جانباز و معلول کشور در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد مشهد مقدس برگزار شد که طی آن تیم شنای بانوان معلول هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با درخشش نفرات خود موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: در این المپیاد که هزار و ۳۰۰ بانوی شناگر معلول از ۱۵ استان کشور حضور داشتند، بانوان شناگر قمی به رقابت نیز با دیگر حریفان پرداختند که در نهایت توانستند مقام سوم رده‌بندی تیمی را کسب کنند.

وی با بیان اینکه تیم شنای تهران به عنوان قهرمانی المپیاد بانوان معلول رسید، اضافه کرد: در این رقابت‌ها اعضای موفق تیم شنای بانوان معلول استان قم با درخشش خود بعد از کسب مقام قهرمانی سال گذشته پیکارهای سال گذشته کشور این بار مقام سوم را به دست آوردند.

پیروزمنش عنوان کرد: مسابقات شنای المپیاد بانوان معلول قهرمانی کشور در حالی با مقام سوم تیم شنای بانوان قم به پایان رسید که شناگران ۱۵ استان در ۱۷ ماده و کلاس مختلف در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد مشهد مقدس به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه تیم‌های قم و توابع تهران در این مسابقات با کسب عناوین دوم و سوم به کار خود پایان دادند، عنوان کرد: رقابت‌های المپیاد ورزشی بانوان معلول با حضور هزار و ۳۰۰ ورزشکار در هشت رشته دو و میدانی، والیبال نشسته، شنا، تیراندازی، بسکتبال با ویلچر، بوچیا، تنیس روی میز و تیروکمان از تاریخ ۳۰ مهر ماه در مشهد آغاز شده و تا ۷ آبان ‌ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

پیروزمنش با اشاره به قهرمانی تیم شنای بانوان قم در رقابت‌های سال گذشته قهرمانی کشور، تصریح کرد: در پایان این دوره از رقابت‌ها که در تهران برگزار شد، تیم شنا بانوان قم با کسب ۲۲۰ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت در حالی که در مجموع امتیازات تیم‌های تهران و آذربایجان شرقی به ترتیب با ۲۰۸ و ۲۰۲ امتیاز مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

وی بیان کرد: ورزش شنای بانوان به ویژه معلولین در استان قم مورد استقبال بانوان قرار گرفته است، ولی باید استخرهای مناسب و حمایت جدی نیز از این ورزشکاران شود تا موانع موجود بر سر قهرمانی و موفقیت آنها از سر راه برداشته شود.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم تاکید کرد: بهترین راهکار جذب معلولین به محیط شاداب زندگی، فراهم آوردن امکانات مناسب برای رشد و توسعه ورزش بین آنها است تا شاهد افزایش روحیه آنها در ورزش باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.ab8urhb8aiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما