شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 1505
پیروزمنش :

تیم قم در لیگ شنای جانبازان شرکت می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از حضور تیم شنا بانوان معلول قم در مسابقات لیگ شنا جانبازان و معلولین کشور خبر داد.
تیم قم در لیگ شنای جانبازان شرکت می‌کند
به گزارش قم نیوز، محمد پیروزمنش اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، میزبان رقابت‌های دومین دوره لیگ شنا جانبازان و معلولین، مجموعه ورزشی آزادی تهران خواهد بود.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجمن شنا جانبازان و معلولین فدراسیون، رقابت‌های نخستین مرحله از دومین دوره پیکارهای لیگ شنای جانبازان و معلولین کشور با حضور ۹ تیم شرکت‌کننده از استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: مرحله نخست این رقابت‌ها در مجموعه ورزشی آزادی انجام خواهد شد و طی آن شناگران جانباز و معلول در کلاس‌های مختلف و مواد گوناگون انفرادی و تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی در ادامه به نحوه تقسیم امتیازهای لیگ شنا جانبازان و معلولین اشاره ‌و عنوان کرد: در پایان برگزاری نخستین مرحله این دوره از پیکارها، امتیازات محاسبه شده و پس از برگزاری مرحله دوم، برترین‌ها مشخص و اعلام می‌شوند.

پیروزمنش بیان کرد: در این رقابت‌ها اکثر ملی‌پوشان و ورزشکاران نخبه این رشته حضور دارند و این فرصت خوبی برای محک خوردن و آمادگی بیشتر ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های جهانی آیواز در آذر ماه امسال در کشور امارات خواهد بود.

وی در ادامه به تیم‌های حاضر در مسابقات دومین دوره لیگ شنای جانبازان و معلولین قهرمانی کشور اشاره و اظهار کرد: رقابت‌های یکروزه دومین دوره پیکارهای لیگ شنا جانبازان و معلولین با حضور تیم‌های استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، قم، البرز، گلستان، گیلان، زنجان، تهران و مرکزی به انجام خواهد رسید.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم تصریح کرد: شناگران جانباز و معلول در حالی در مسابقات دومین دوره لیگ شنای کشور حضور می‌یابند که امسال علاوه بر این تیم، تیم‌های رشته‌های دیگر نیز در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند.

وی عنوان کرد: امسال دو تیم والیبال نشسته به نمایندگی از هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال نشسته باشگاه‌های کشور حضور می‌یابند تا بخت خود را برای صعود به لیگ برتر بیازمایند.

پیروزمنش ادامه داد: این در حالی است که بعد از موفقیت در کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات فصل گذشته لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور، امسال شاهد حضور قدرتمند تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در مرحله نخست لیگ برتر نیز که در شهر اراک برگزار شد، با کسب دو پیروزی و رتبه دوم گروه خود، از بخت زیادی برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر برخوردار است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.xqsa2bqppla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما