دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : 12230
در نگارستان اشراق قم صورت گرفت

برپایی نمایشگاه یازدهمین دو سالانه گرافیک در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره عرضه محصولات فرهنگی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی از برپایی نمایشگاه یازدهمین دو سالانه گرافیک هنرمندان استان قم در نگارستان اشراق خبر داد.
برپایی نمایشگاه یازدهمین دو سالانه گرافیک در قم
به گزارش قم نیوز، مرتضی عمرانی تصریح کرد: یازدهمین نمایشگاه دو سالانه طراحان گرافیک استان قم در سه بخش پوستر، جلد و نشانه به همت هنرمندان استان قم و انجمن تجسمی و با همکاری مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و نگارستان اشراق برگزار می‌شود.

وی افزود: از میان ۷۵۵ اثر از ۱۱۹ هنرمند طراح گرافیک استان ۱۴۹ اثر از ۵۷ طراح توسط اساتیدی همچون نجابتی، موسی‌زاده و قره‌گوزلو انتخاب شده و به نمایشگاه راه پیدا کرده است.

رئیس اداره عرضه محصولات فرهنگی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: آثاری از اساتید پیشکسوتی همچون یاقوتی، نجابتی، موسی‌زاده، دوست محمدی، قره‌گوزلو و هنرمندان دیگر در این نمایشگاه به چشم می‌خورند که بر ارزش و اعتبار آن می‌افزایند.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از پنج تا ۱۷ اسفند ماه در ساعت‌های ۹ تا ۱۳ صبح و ۱۷ تا ۲۰ به نگارستان اشراق واقع در ابتدای خیابان شهدا، جنب صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

بخش جلد و نشانه یازدهمین دو سالانه گرافیک هنرمندان استان قم نیز همزمان در نگارخانه فرهنگ واقع در ابتدای خیابان دورشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchvinz.23nixdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما