سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 12246
در فوتسال قهرمانی کشور:

معادن تيموري قم با 6 گل استقلال را شكست داد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال معادن تیموری قم در سومين روز مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور موفق به شكست پرگل تيم استقلال شد.
معادن تيموري قم با 6 گل استقلال را شكست داد
به گزارش قم نیوز، مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور در یکی از گروه‌های مقدماتی به میزبانی قم از روز پنجم اسفندماه در حال برگزاري است و هم اكنون شش تیم حاضر در گروه دوم در تلاش برای راه‌یابی به مرحله بعد با يكديگر رقابت مي‌كنند.

فوتسال دوستان قمی در انتظار ديدار عصر سه شنبه تيم‌هاي فوتسال صباي قم و هلال احمر آذربايجان شرقي، اين روزها در سالن دو هزار نفري مجموعه ورزشي شهيد حيدريان قم حامي تیم معادن تیموری نماینده قم در رقابت‌های زیرگروه باشگاه‌های کشور هستند.

تیم فوتسال معادن تیموری قم در این مرحله از مسابقات میزبان پنج رقیب مدعی دیگر خود است و در دو روز متوالي موفق به شكست حريفان خود شد و با كسب سومين پيروزي در جدال با تيم استقلال تربت جام توانست گام محکمی برای صعود به مرحله نهایی این بازی‌ها بردارد.

در حالی که این تیم با ترکیبی از فوتسالیست‌های بومی و توانای قمی در بازی‌های لیگ زیرگروه فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود رفته است، در بازی سوم نشان داد که مدعي اول كسب عنوان قهرماني اين گروه و صعود به مرحله بعد به شمار مي‌رود.

در این گروه تیم‌های فوتسال مبل کریمی کرج، تربت جام، سن‌ایچ ساوه، اپل موبایل مازندران، پاسارگاد شهرکرد و معادن تیموری قم حضور دارند که بازی‌های خود را تا پنجشنبه این هفته دهم اسفند ماه به شکل دوره‌ای در قم برگزار می‌کنند.

فوتسالیست‌های تیم معادن تیموری قم در گام سوم برابر تیم فوتسال استقلال تربت جام به میدان رفتند و در دیداری که شش بار توپ از خط دروازه‌های دو تیم عبور کرد، این تیم توانست میهمان خود را با حساب شش بر صفر شکست داده و بدین ترتیب در اين گروه صدرنشين شود.

در بازی‌های روز سوم، در مجموع با عبور ۲۴ توپ از خط دروازه‌ها گذشت و سرانجام تیم‌های معادن تیموری قم، مبل كريمي كرج و سن‌ايچ ساوه موفق به شكست حريفان خود شدند و توانستند بخت خود را براي صعود به مرحله نهايي بيشتر كنند.

نتايج ديدارهاي روز سوم بازي‌هاي مرحله گروهي فوتسال باشگاه‌هاي كشور در قم:

مبل كريمي كرج ۷ – ۶ اوپل موبايل مازندران
سن‌ايچ ساوه ۳ – ۲ پاسارگاد شهركرد
معادن تيموري قم ۶ – صفر استقلال تربت جام

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcepw8z.jh8wei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما