پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 12321
با کسب 5 پیروزی متوالی

معادن تیموری قم قهرمان فوتسال کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال معادن تیموری قم با کسب پنج پیروزی متوالی قهرمان مسابقات فوتسال باشگاه‌های کشور شد.
معادن تیموری قم قهرمان فوتسال کشور شد
به گزارش قم نیوز، دیدارهای گروه دوم از مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور در قم چهارشنبه شب با انجام یک مسابقه تمام شد و طی آن تیم فوتسال معادن تیموری قم با کسب پنجمین پیروزی متوالی و قرار گرفتن در صدر جدول رده بندی به عنوان قهرمانی دست یافت.

فوتسالیست‌های تیم معادن تیموری قم در این دیدار که در حضور فوتسال دوستان قمی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان به انجام رسید، با جدی‌ترین تعقیب کننده خود در جدول رده بندی این گروه یعنی سن‌ایچ ساوه به رقابت پرداختند.

دو تیم با توجه به اینکه از چهار بازی قبل خود چهار پیروزی کسب کرده و موفق به شکست تمام حریفان مقابل خود شده بودند، در این دیدار نیز به دنبال کسب پنجمین پیروزی و قرار گرفتن در صدر جدول و سرانجام عنوان قهرمانی بودند که همین عامل بازی آن‌ها را جذاب و تماشایی کرد.

تماشاگرانی که در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم حضور داشتند با اطلاع از موقعیت دو تیم در جدول رده بندی بازی تماشایی و زیبایی را شاهد بودند، دیداری که هشت گل در برداشت و تیم معادن تیموری قم موفق به زدن پنج گل در آن شد.

فوتسالسیت‌های تیم معادن تیموری قم که در این رقابت‌ها موفق به کسب چهار پیروزی متوالی در دیدارهای قبل خود شده بودند در این دیدار نیز ابتدا اختلاف گل مناسبی را با تیم سن‌ایچ ساوه ایجاد کردند و سپس به اداره کردن بازی پرداختند.

معادن تیموری قم در این دیدار که هشت گل در آن به ثمر رسید، موفق شد با نتیجه پنج بر سه تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه را با شکست مواجه کند و بدین ترتیب ضمن کسب پنجمین پیروزی متوالی صدرنشینی و قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

تیم فوتسال معادن تیموری قم که در مدت پنج روز میزبانی رقابت‌های فوتسال قهرمانی لیگ زیر گروه باشگاه‌های کشور را بر عهده داشت، به ترتیب موفق به شکست تیم‌های مبل کریمی کرج، پاسارگاد چهار محال و بختیاری، استقلال تربت جام، سن‌ایچ ساوه و اپل موبایل مازندران شد تا بدین ترتیب با ۱۵ امتیاز حاصل از پنج پیروزی به کار خود پایان دهد تا در دیدارهای مرحله بعد که در آغاز سال جدید برگزار می‌شود، برای ادامه موفقیت‌های خود تلاش کند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcizpaz.t1arr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما