سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب : 12275
فوتسال باشگاه‌های کشور

نماینده قم صدرنشین شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال معادن تیموری قم با کسب چهارمین پیروزی متوالی خود در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور صدرنشین شد.
نماینده قم صدرنشین شد
به گزارش قم نیوز، دیدارهای گروه دوم از مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور در قم با انجام دو مسابقه و لغو یک بازی پیگیری شد و طی آن تیم فوتسال معادن تیموری قم با کسب چهارمین پیروزی متوالی همچنان در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند.

فوتسالیست‌های تیم معادن تیموری قم در این دیدار که در حضور فوتسال دوستان قمی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد، در جدال با تیم سوم جدول رده‌بندی این گروه یعنی مبل کریمی کرج به میدان رفتند.

دو تیم با انگیزه‌هایی شبیه به یکدیگر در این دیدار گام به زمین مسابقه گذاشتند، به طوری که بازیکنان تیم معادن تیموری قم به دنبال سه امتیاز بودند تا ضمن حفظ صدرنشینی خود را به مرحله دوم نزدیک‌تر کنند و تیم مبل کریمی کرج نیز می‌دانست که برای حفظ شانس صعود باید این بازی را ببرد.

تماشاگران در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم بازی تماشایی و زیبایی را شاهد بودند، دیداری که یک نیمه بدون گل بود و یک نیمه سه گل داشت.

در ۲۰ دقیقه نیمه نخست این بازی بازیکنان دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل از خود نشان دادند اما هیچ یک از بازیکنان معادن تیموری قم و مبل کریمی کرج نتوانستند در این نیمه دروازه حریف را باز کنند و به این ترتیب نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم فوتسالیست‌های تیم معادن تیموری قم در تلاش برای رسیدن به گل بهتر از تیم حریف عمل کردند و توانستند خیلی زود دو بار متوالی دروازه تیم مبل کریمی کرج را باز کرده و خود را در آستانه کسب سه امتیاز این بازی حساس قرار بدهند.

تیم میهمان در لحظات میانی نیمه دوم توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کرده و اختلاف را به حداقل برساند اما دیگر زمانی برای جبران باقی نمانده بود و با اینکه تیم فوتسال مبل کریمی کرج بیشتر لحظات بازی با پنج بازیکن به سمت دروازه معادن تیموری قم حمله می‌کرد، تلاش آنها بی‌نتیجه ماند و به این ترتیب سه امتیاز این بازی به تیم معادن تیموری قم رسید.

با این نتیجه تیم معادن تیموری قم به چهارمین برد متوالی خود دست یافت و به صدر جدول رده‌بندی رفت در حالی که فوتسالیست‌های تیم مبل کریمی کرج با این شکست عملاً شانس خود را برای را‌هیابی به مرحله نهایی رقابت‌ها از دست دادند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgnx9q.ak9xu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما