سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب : 12272
در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه در قم

پورمحمدی: مرکز مشاوره کتاب‌های دینی راه‌اندازی شود

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: راه‌اندازی مرکز مشاوره‌ای به منظور اطلاع‌رسانی کتاب‌های دینی ضروری به نظر می‌رسد تا خانواده‌ها بتوانند به راحتی کتاب‌های مورد نیاز خود را بیابند.
پورمحمدی: مرکز مشاوره کتاب‌های دینی راه‌اندازی شود
به گزارش قم نیوز علی‌اصغر پورمحمدی امروز در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه با اشاره به اهمیت نشر دینی در ایران اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه مسیری صحیح است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم تلاش می‌کند حمایت‌های لازم را از این امر داشته باشد.

تألیف کتاب دینی از عهده هر کسی بر نمی‌آید
وی افزود: کتاب‌های تخصصی حوزوی دارای عمق زیادی هستند و هر نویسنده‌ای نمی‌تواند وارد این عرصه شود؛ در خصوص کتاب‌های دینی هم باید توجه کافی صورت گیرد.

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر افزایش کیفیت چاپ کتاب‌های دینی و حوزوی خاطرنشان کرد: در اماکن مذهبی می‌توان نمایشگاه‌های دائمی کتاب‌های دینی را برپا کرد تا علاقه‌مندان به این‌گونه آثار بتوانند به راحتی نیازهای خود را برطرف کنند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی مرکز مشاوره‌ای برای اطلاع‌رسانی کتاب‌های دینی ضروری به نظر می‌رسد تا خانواده‌ها بتوانند به راحتی کتاب‌های مورد نیاز خود را بیابند و در خصوص پخش صحیح کتاب‌های دینی هم باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdxx0f.yt0x56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما