پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۲۰
کد مطلب : 12332
با حضور سردار فضلی:

صبحگاه مشترک نمایش "بصیرت و اقتدار" بسیجیان استان قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: صبحگاه مشترک نمایش "بصیرت و اقتدار" با حضور 17 هزار نفر از بسیجیان استان قم روز پنج شنبه با حضور جانشین سازمان بسيج مستضعفين کشور در میدان بزرگ امام خمینی برگزار شد.
صبحگاه مشترک نمایش "بصیرت و اقتدار" بسیجیان استان قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، جانشین سازمان بسيج مستضعفين کشور، آیت الله سعیدی امام جمعه قم، فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع)، استاندار قم، فرمانده انتظامی استان قم و فرمانده گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، از یگان های نمونه سپاه علی ابن ابیطالب (ع)، فرماندهی انتظامی استان، بسیجیان استان، آمادگاه منظریه و پدافند هوایی مستقر در میدان سان دیدند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) در این مراسم طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: اقشار مختلف بسیجیان با قلب هایی مملو از ایمان گرد هم آمده اند تا محورهای چهارگانه شجره طیبه شامل بصیرت، معرفت، مهارت و تربیت را به نمایش بگذارند.

سردار مهدی مهدوی نژاد با تاکید بر اینکه بسیجیان این انقلاب با تعمق معارف دین و بصیرت افزایی و شناخت دقیق زمان خود در راستای پشتیبانی از نظام تلاش می کنند، تصریح کرد: بسیجیان در تمام صحنه های انقلاب با اقتدار و درس آموزی از رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و در مسیر پاسداری از نظام در همه حال مقابل فتنه های دشمنان ایستادگی کرده و از ارزش های امام و شهدا دفاع کردند.

وی با بیان اینکه بسیجیان کشور جمهوری اسلامی ایران هیچگاه اهل تجاوز به هیچ ملتی نبوده و نیستند، تاکید کرد: این امر در حالی است که اگر بسیجیان کوچکترین خطری از سوی دشمنان نسبت به مملکت، نظام و مردم احساس کنند با قدرت پاسخ خواهند داد.

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع)، به رزمایش ۱۷ هزار نفری الی بیت المقدس اشاره کرد و گفت: امروز همزمان با ورود امام خمینی(ره) پس از تبعید به به قم، بسیجیان استان قم با رمز یا رسول الله و شرکت ۷۴ گردان و ۱۷ هزار نفر رزمایش بزرگ الی بیت المقدس را آغاز می کنند تا این گام نیز همچون تیری بر قلب سیاه دشمن به امید اضمحلال آنها و پیاده شدن حاکمیت اسلام ناب محمدی در اقصی نقاط کشور باشیم.

خاطرنشان می شود؛ رزمایش الی‌بیت‌المقدس صبح امروز در صحن بزرگ امام خمینی(ره) و در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) با برگزاری مراسم صبحگاه آغاز به کار کرد و سپس نیروهای شرکت کننده به منطقه انجام رزمایش در پادگان ۱۹ دی عزیمت می‌کنند و برنامه‌های مختلفی در این پادگان برگزار خواهد شد.

حفاظت از مراکز حساس شهر فرضی، دفاع از شهر، جلوگیری از حرکت ضد انقلاب، مقابله با دشمن فرضی و به نمایش گذاشتن بخشی از توان رزمی و دفاعی سپاه از جمله برنامه‌های این همایش به شمار می‌رود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcauen6.49nue15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما