يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : 12406
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خواستار شد

اهتمام مولفان به پاسخگویی شبهات اعتقادی و دینی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: مولفان باید موضوعاتی را انتخاب کنند که در راستای رفع شبهات اعتقادی و دینی جوانان و نوجوانان باشد.
اهتمام مولفان به پاسخگویی شبهات اعتقادی و دینی
به گزارش قم نیوز، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا با بیان اینکه نشر کتاب‌های دینی بیش از دیگر موضوعات است افزود: این امر گویای توجه و علاقه جامعه و نسل جوان به کتب دینی است چرا که کتاب‌ها بر اساس نیاز جامعه منتشر می‌شود.

وی در ادامه حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از تولید و انتشار کتاب‌های دینی و حوزوی مثبت و موثر توصیف کرد و افزود: این وزارتخانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در همه مراحل پژوهش، قبل از تولید و بعد از آن حمایت‌های زیادی از مولفان و پژوهشگران می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: این حمایت‌ها به منظور تولید و چاپ کتاب‌هایی است که مورد نیاز جامعه، محققان و پژوهشگران است.

اسماعیلی‌طبا پاسخگویی به شبهات را نیاز اکنون جامعه و نسل جوان اعلام کرد و گفت: با توجه به حجم گسترده شبهات و جنگ نرم دشمنان اسلام لزوم انتشار کتاب‌های پاسخگو به شبهات بیشتر احساس می‌شود.

وی تاکید کرد: مولفان باید به سمتی پیش رفته و موضوعاتی را انتخاب کنند که در راستای رفع شبهات اعتقادی و دینی جوانان و نوجوانان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تفاوت‌های کمی و کیفی این دوره از نمایشگاه در مقایسه با دوره‌های قبل گفت: کتاب‌های ارائه شده در نمایشگاه امسال در طول سه سال اخیر منتشر شده است.

اسماعیلی‌طبا بیان داشت: این نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا حوزه‌های علمیه و مدارس حوزوی بتوانند کتاب‌های مورد نیاز خود را با تخفیفات بیشتری تهیه کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcce0qs.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما