يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب : 12439
از برنامه‌ریزی سازمان لیگ گله دارم

مرفاوی: صبا با تلاش ‌3 امتیاز بازی فردا را کسب می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم صبای قم گفت: با تمام وجود از ‌تیم صبا دفاع خواهم کرد و تلاش می‌کنیم تا 3 امتیاز بازی فردا را کسب کنیم.
مرفاوی: صبا با تلاش ‌3 امتیاز بازی فردا را کسب می‌کند
به گزارش قم نیوز، عبدالصمد مرفاوی امروز در خصوص بازی صبا در مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت: استقلال تیم بزرگ و با تجربه و صدرنشین لیگ است و طبیعی است که در مقابل این تیم بازی سخت و سنگینی را پیش‌رو داریم.

وی اظهار داشت: انشاءالله بتوانیم با یک بازی خوب و حساب شده ۳ امتیاز بازی را به نفع خودمان کسب کنیم.

سرمربی تیم صبا شرایط روحی و فنی تیم را خوب ارزیابی کرد و گفت: در پی هفته گذشته تمرینات خوبی را انجام دادیم بچه‌ها انگیزه خوبی دارند و شرایط بازی را درک کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هم استقلال و هم ما از تیم‌های یکدیگر شناخت خوبی داریم، یادآور شد: با یک بازی با تدبیر و منطقی می‌توانیم نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم.

مرفاوی خاطرنشان کرد: هر تیمی که در زمین تمرکز داشته باشد و از موقعیت‌ها به درستی استفاده کند می‌تواند برنده این مسابقه باشد.

وی همچنین در خصوص مصدومان و محرومان تیمش در مقابل استقلال گفت: فرید کریمی تنها مصدوم و مهدی مؤمنی محروم تیم ما است.

وی همچنین در خصوص احتمال بازی سهراب بختیاری‌زاده در بازی فردا گفت: سهراب تمرینات خود را شروع کرده است و مشکلی برای بازی فردا ندارد.

وی در خصوص محرومیت تماشاگران در برخی از بازی‌های لیگ گفت: کمیته انضباطی قوانینی دارد که طبق آن محرومیت‌هایی را برای تیم‌ها اعمال می‌کند.

سرمربی تیم صبا با بیان اینکه شاید جالب نباشد تیم‌ها را در خصوص حضور تماشاگران‌شان در ورزشگاه‌ها محروم کنیم، افزود: البته کمیته انضباطی مجبور به این کار است چون باشگاه‌ها کار اصلی خود را در خصوص فرهنگ‌سازی در ورزشگاه‌ها به درستی انجام نداده‌اند.

مرفاوی همچنین با اشاره به بازی صبا با تیم سپاهان اصفهان در جمعه همین هفته گفت:‌ ما به برنامه‌ریزی لیگ گله داریم چرا باید یک تیم ۱۰ روز استراحت داشته باشد و ظرف مدت ۴ روز ۲ بازی انجام دهد.

وی تصریح کرد: هرچند روی برنامه‌ریزی گله دارم اما نمی‌خواهم فکرم را مشغول این برنامه‌ریزی‌ها کنم. من تنها فکر تیم و شرایط فنی تیم صبا هستم.

سرمربی تیم صبا افزود: اگر مقداری برنامه‌ریزی‌ها بهتر شود قطعاً کیفیت فوتبال‌مان نیز بهتر می‌شود.

مرفاوی همچنین در پاسخ به سؤالی در خصوص اینکه او یک استقلالی‌ است و بازی فردا را چگونه انجام خواهد داد، گفت: من زمانی بازیکن و مربی استقلال بودم و استقلال را دوست دارم اما اکنون اخلاقاً و رسماً با تیم صبا هستم و با تمام وجود از این تیم دفاع خواهم کرد و تلاش می‌کنیم تا ۳ امتیاز بازی فردا را کسب کنیم.

وی گفت: استقلال همیشه استقلال است و تیم بزرگی است ‌فرقی نمی‌کند که جواد نکونام یا بازیکنان دیگر در برابر صبا بازی بکنند یا نه زیرا استقلال بازیکنان بزرگی دارد و ما با استقلال بزرگ بازی داریم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdci35az.t1arp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما