پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : 12493
منبع : مرکز خبر حوزه
مدیر بنیاد خاتم الاوصیاء(ص):

اربعین خاکریزهای ما را چند هزار کیلومتر جلو برد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر بنیاد خاتم الاوصیا (ع) گفت: امروز که راه نفت را بستند هر ایرانی باید یک دلار و ارز وارد کند؛ ما باید واردات ارزش و صادرات ذهنیت روحانیت و مبلغ را داشته باشیم؛ نباید فراموش کنیم که اربعین خاکریزهای ما را چند هزار کیلومتر جلو برد.
اربعین خاکریزهای ما را چند هزار کیلومتر جلو برد
 به گزارش خبرگزاری قم نیوز، حاج حسین یکتا ظهر امروز در دوره آموزشی« نقش حوزویان در جبهه جنگ نرم فرهنگی، اظهار داشت: در بنیاد خاتم الاوصیا، به این نتیجه رسیدیم که باید بیشتر به بحث تربیتی اقدام کنیم؛ مقام معظم رهبری روی بحث تبلیغ دانش آموزشی تاکید داشتند و آنچه در بنیاد  هدف گذاری کرده ایم در عرصه تبلیغ است، طلابی که کار تبلیغی در عرصه دانش آموزی می کنند را حمایت می کنیم.
 
مدیر بنیاد خاتم الاوصیا(ع) خاطرنشان کرد: اگر نسل دانش آموز و نوجوان  را خوب تربیت کنیم،  یک اتفاقی می‌افتد که سبب بیمه شدن جامعه می‌شود.
 
وی افزود: اربعین امسال کار امام حسین (ع) بود، ولی باید به این فکر باشیم که چه کاری برای این نسل کنیم که دشمنان تمایل دارند موج جنسی در میان جوانان به راه بیاندازند.
 
یکتا خاطر نشان کرد: روحانیان باید مثل اوایل انقلاب درون جامعه حضور یابند؛ مبلغان باید خود را برای تبلیغ بلند مدت و بدون بازگشت آماده کنند تا اتفاق خاصی بیافتد.
 
 مدیر بنیاد خاتم الاوصیا(ع) گفت: طلاب باید در خانواده خود حکم و حکیم باشند و ما نیز باید کاری کنیم که طلاب در همه جا محور قرار گیرندو همه به آنها رجوع کنند؛ در بحث تبلیغ در میان مردم باید به این اصل توجه کنیم که نیازهایی که ما احساس می‌کنیم و نیازهایی که واقعا جامعه آن را به عنوا مشکل خود می داند چه اندازه متفاوت است.
 
وی اظهار داشت: الگوی ما در تبلیغ باید امثال حجت الاسلام دیانت در دانشگاه افسری باشدکه سی سال در آنجا حضور یافت و درب اتاقش به روی همه افسران باز بود و با بچه های افسری زندگی کرد؛ مشکل بزرگ اهالی فرهنگ و تصمیم ساز آن است که با مردم ایران زندگی نمی‌کنند.
 
یکتا خاطرنشان کرد: امروز که راه نفت را بستند هر ایرانی باید یک دلار و ارز وارد کند. مثل چینی ها؛ ما باید واردات ارزش و صادرات ذهنیت روحانیت و مبلغ را داشته باشیم؛ نباید فراموش کنیم که اربعین خاکریزهای ما را چند هزار کیلومتر جلو برد.
 
مدیر بنیاد خاتم الاوصیا(ع)، تصریح کرد: وقتی می گوییم که سنگرهای کلیدی دنیا را فتح کنیم،  باید به دنبال اتاق جنگ و طراحی بگردیم؛ ما به طلابی در خارج که زمینه کار داریم نیازمندیم تا بروند و در همانجا بمانند.
 
انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcip5az.t1ar32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما