چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : 1272
همزمان با سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) صورت می‌گیرد؛

پخش پرسش و پاسخ پیرامون امام باقر(ع) از کانال ندای اسلام

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کانال ندای اسلام از پخش برنامه پرسش و پاسخ امام باقر(ع) به منظور پاسخگویی به سؤالات و شبهات پیرامون شرایط دوران پیشوای پنجم شیعیان از این کانال خبر داد.
پخش پرسش و پاسخ پیرامون امام باقر(ع) از کانال ندای اسلام
به گزارش قم نیوز، حامد حسینیان با اشاره به تولید ویژه برنامه شهادت امام باقر(ع) اظهار کرد: این برنامه به صورت پرسش و پاسخ در ۱۳ آبان به مدت ۴۰ دقیقه به روی آنتن می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه از ساعت ۸ و ۳۵ دقیقه تا ۹ و ۱۵ دقیقه از کانال ندای اسلام پخش می‌شود و شهریار شجاعی‌پور به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارد.

مدیر کانال ندای اسلام ادامه داد: کارشناس این برنامه به سؤالات و شبهات مختلف پیرامون زندگانی پر برکت امام محمدباقر(ع)، شاگردان حضرت، خلفای عباسی زمان امام و نحوه شهادت این امام بزرگوار پاسخ می‌دهند.

وی با اشاره به مباحث ویژه برنامه امام محمدباقر(ع) گفت: یکی از موضوعات مورد بحث در این برنامه نهضت علمی امام محمدباقر(ع) است که کارشناس برنامه در این زمینه توضیحات کافی را ارائه می‌دهد.

حسینیان خاطرنشان کرد: همچنین در برنامه حدیث روز Hadith of the Day کارشناس برنامه روایتی از امام باقر(ع) تبیین و به تشریح آن می‌پردازند.

پخش ماهواره‌ای این برنامه در ماهواره هاتبرد با فرکانس www.coiradio.com یا ۱۲/۴۳۷ GHz با ۲۷۵۰۰ قابل دریافت است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.50f2yt0xxa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما