چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۳:۲۹
کد مطلب : 12752
با حضور امام جمعه قم

نمایشگاه نوروزی حرم حضرت معصومه (س) آغاز به کار کرد

قم نيوز : قم نیوز: نمایشگاه نوروزی حرم مطهر حضرت معصومه (س) امروز با حضور امام جمعه قم گشایش یافت.
نمایشگاه نوروزی حرم حضرت معصومه (س) آغاز به کار کرد
به گزارش قم نیوز، نمایشگاه نوروزی حرم مطهر حضرت معصومه (س) با حضور امام جمعه قم گشایش یافت.

مراسم افتتاح این نمایشگاه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در صحن جوادالائمه حرم مطهر برگزار شد.

در این مراسم جمعی از مسئولان و مدیران ارشد و خدام آستان مقدس حضرت معصومه(س) و مسئولان استان قم حضور داشتند.

سعیدی در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: ظرفیت‌های فراوان مذهبی و معنوی حرم مطهر سبب می‌شود بتوانیم امکانات بیشتری را در این‌گونه نمایشگاه‌ها در اختیار بازدیدکنندگان و زائران قرار دهیم.

وی افزود: نمایشگاه حاضر جلوه‌ای کوچک از فعالیت‌های آستان مقدس حضرت معصومه(س) است و هدیه‌ای به مسافران نوروزی محسوب می‌شود.

نمایشگاه نوروزی حرم مطهر حضرت معصومه(س) در صحن جواد‌الائمه(ع) واقع در ضلع شرقی برپا شده و دارای ۴۲ غرفه است؛ محصولات فرهنگی و متبرکات، گزارشی از فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده به زائران کریمه اهل بیت(ع) و سبک زندگی سه بخش اصلی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

مهم‌ترین ویژگی این نمایشگاه حضور واحدها و بخش‌های مختلف آستان مقدس حضرت معصومه(س) است ضمن اینکه در بخش سبک زندگی هم سخنان و مطالبات مقام معظم رهبری به عنوان سرلوحه فعالیت‌ها قرار گرفته و سعی شده است الگویی صحیح از سبک زندگی اسلامی به بازدیدکنندگان معرفی شود.

گفتنی است این نمایشگاه تا پایان تعطیلات نوروز پذیرای زائران، مسافران و عموم شهروندان است و پیش از بازگشایی رسمی و دائمی آن هم سه نمایشگاه هیئات مذهبی استان قم، کانون‌های فرهنگی مساجد و دهه کرامت در همین مکان برگزار شده بودند و در طرح جامع آستان حضرت معصومه(س) برپایی نمایشگاهی بزرگ‌تر از این مکان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgxu9q.ak9xn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما